Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ برابر با  ۱۴ فوريه ۲۰۱۹
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷  برابر با ۱۴ فوريه ۲۰۱۹
اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

 

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

کنفرانس ورشو،

 هدیۀ ترامپ به جمهوری اسلامی

 

دولت ترامپ با دعوت از رئیس دولت نژادی ـ مذهبی اسرائیل، نماینددۀ حکومت فاسد و مرتجع بن سلمان و نمایندگان دون پایۀ  ۶۰ کشور دیگر کنفرانسی در ورشو سازمان داده تا به ادعای خودشان «صلح و امنیت در خاورمیانه» را تدارک بینند. "صلح" و "امنیتی" که بنیامین نتانیاهو آن را اینگونه فرموله کرده است: «نمایندگان کشورهای عرب با اسراییل [اینجا در لهستان] نشسته‌اند تا منافع مشترک جنگ با ایران را پیش‌ ببریم». هر چند سپس دفتر نخست وزیری اسرائیل این توئیت را اصلاح کرد و به جای کلمه "جنگ" کلمه "مقابله" یا "رویاروئی" را گذاشت، اما نیت تدارک کنندگان این کنفرانس را به خوبی بیان کرده است. هم زمان با کنفرانس ورشو، پاره ای از گروه های آویزان به کمک های خارجی و پیش برنده سیاست های دخالت جویانه در ایران، همچون طرفداران فرقه رجوی که از حمایت پدرخوانده شان رودی جولیانی وکیل ترامپ برخوردارند و سلطنت طلبان نیز در ورشو دست به تظاهرات زده اند تا ضمن مطرح کردن خود، از اهداف اربابانشان حمایت کنند. در اولین روز این کنفرانس، گروه تروریستی جیش العدل، با عملیات انتحاری دست به کشتار سهمگینی در بلوچستان زد تا طلایه های طرح های  "تغییررژیم"  توسط قدرت های خارجی  را به نمایش بگذارد. طرح هائی که نمونۀ آن را مردم  عراق به شکل خونباری تجربه کرده اند.

 

تحریم های نفس گیر دولت ترامپ ، که وضعیت اقتصادی اکثریت عظیم مردم ایران را بشدت خرابتر و زندگی شان را مشقت بارترکرده؛ سازمان دهی کنفرانس ورشو و حمایت غیر مستقیم از اقدامات تروریستی در ایران که نمونه های آن را در خوزستان و بلوچستان شاهدیم، درست در شرایطی انجام می گیرد که خیزش های شکوهمند توده های کارد به استخوان رسیده کشور علیه رژیم جنایت کار و تا مغز استخوان فاسد جمهوری اسلامی، گام های استواری در طرح شعارها و مطالبات خود و سامان یابی در راه دفاع از حق تعیین سرنوشت خویش برداشته اند. در چنین شرایطی اقدامات نیروهای سلطه جوی خارجی و پادوهای ایرانی شان نه تنها کمکی به این جنبش شکوهمند کارگران، زحمتکشان،  و توده های تحت ستم و تهیدست نمی کند، بلکه بهانه های لازم را در اختیار ارگان های سرکوب استبداد دینی قرار می دهد تا هر مخالفتی را به نام همکاری و همسوئی با بیگانگان در هم بکوبد و سرکوبی بیرحمانه و خشن را به پیش ببرد. آنچه امروز بر اسماعیل بخشی، سپیده قلیان، معلمان شریف ، وکلای دلسوز و فعالان محیط زیست در زندان های جمهوری اسلامی می گذرد، از نشانه های این سیاست ددمنشانه است.

 

سازمان ما، سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر) بر این باور است که سیاست های دولت ترامپ در تحریم ایران، سازمان دادن کنفرانس ورشو و حمایت آشکار از گروه های بی ریشه  برای سازمان دهی طرح های تغییر رژیم توسط قدرت های خارجی و هم چنین اقدامات مرگبار گروه های تروریستی در بلوچستان یا خوزستان نتیجه ای جز تضعیف قدرت سازمان یابی مستقل مردم ایران در شرایط خیزش شکوهمندشان علیه جمهوری اسلامی ندارد. اقداماتی از این دست مانعی آشکار و فلج  کننده در راه  مبارزات در حال گسترش مردم ایران علیه رژیم جنایتکار و ددمنش جمهوری اسلامی ایجاد خواهد کرد.  بنابراین از همه نیروها و  سازمان های مدافع آزادی، دمکراسی، برابری، و به ویژه هواداران سوسیالیسم،  تقاضا می کنیم  با تمام قوا هدف های شوم دولت های  آمریکا، اسرائیل و عربستان و پادوهای ایرانی شان که مخالف سرسخت حق تعیین سرنوشت مردم ایرانند را با قدرت افشاء و محکوم کنند و با طرح های شان به مقابله برخیزند.

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، دمکراسی و سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ برابر با ۱۴ فوريه ۲۰۱۹

http://www.rahekargar.net/browsf.php?cId=1092&Id=4&pgn=

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©