Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ برابر با  ۰۷ اگوست ۲۰۱۷
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶  برابر با ۰۷ اگوست ۲۰۱۷
اطلاعیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

اطلاعیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

در باره برگزاری

 بیست و دومین  کنگره سازمان

 

بیست و دومین کنگره سالانۀ سازمان ما در مردادماه ۱۳۹۶ برگزار گردید. کنگرۀ سازمان برای بررسی اوضاع سیاسی ایران و جهان و ارزیابی عمکرد ارگان های سازمانی و یافتن راه های مؤثر برای پیشبرد فعالیت های سازمانی با یک دقیقه سکوت به یاد همه جان باختگان راه رهائی مردم ایران، پویندگان راه آزادی، دمکراسی و سوسیالیسم و از جمله شهدای سازمان، کار خود را آغاز کرد.

گزارش عملکرد هیئت اجرائی سازمان و ارگان های تحت مسئولیت این نهاد که در مجامع عمومی سازمانی به بحث و بررسی مفصل گذاشته شده بودند، به تصویب کنگره سازمان رسید.  کنگره همچنین در راستای فعال تر و چابک تر شدن تبلیغات سازمانی و بویژه نحوۀ استفاده از شبکه های اجتماعی، تصمیمات لازم را برای ادامۀ فعالیت ها  اتخاذ کرد.

گزارش سیاسی هیئت اجرائی سازمان که به بررسی اوضاع جهان، منطقه و ایران پرداخته بود، پس از بحث های مفصل به تصویب کنگره سازمان رسید. در این راستا، «قطعنامه درباره وظایف ما در دوره پیش رو» و  مصوبه ای پیرامون کار گسترده تر روی  مسائل کارگری از تصویب کنگره گذشت.

پس از سه روز بحث ، تبادل نظر و تصمیم گیری، کنگره سازمان با انتخاب اعضای هیئت اجرائی  و کمیسیون مرکزی نظارت و رسیدگی به  شکایات و با سرود انترناسیونال  به کار خود پایان داد.

 

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

منتخب کنگره بیست و دوم

يكشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ برابر با ۶ اگوست ۲۰۱۷

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©