Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷ برابر با  ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷  برابر با ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
اعلامیۀ هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر)

اعلامیۀ هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر)

 

جان مجید توکلی در خطر است!

 

اعتصاب غذای خشک، سرفه های خشک و کشنده، قطع تماس های تلفنی و تهدیدات مقامات امنیتی، همه و همه باید زنگ خطر  را به صدا درآورده باشد. مجید توکلی این دانشجوی شجاع دانشگاه امیرکبیر( پلی تکنیک تهران) که ماه هاست در زندان و زیر شکنجه های قرون وسطائی قرار دارد، اکنون با روحیۀ ستایش برانگیزش، جان خود را برای آزادی در طبق اخلاص گذاشته است. اما برای جنبش مردمی ایران، که به صدها و میلیون ها مجید توکلی نیاز دارد، نباید جان باختن این جوان، امری ساده باشد. مجید توکلی و هزاران مبارز دیگر که از جان خود مایه می گذارند تا درخت آزادی و برابری آبیاری و برومند شود، باید زنده بمانند و در امر سازماندهی این جنبش عظیم نقش مؤثر خود  را ایفا کنند. روشن است که برای پیشبرد امر مبارزۀ آزادیخواهانه و برابری طلبانه ، گاه گذشتن از جان گریز ناپذیر می شود، اما این امر باید همواره یک استثناء باشد.

اکنون که این جوان شجاع، در معرض مرگ قرار گرفته است، اکنون که جانیان زندانبان دستگاه ولایت، به راحتی می خواهند مرگ او را ناشی از تصمیم خودش جلوه دهند، باید که با اکسیون های مختلف و با سازماندهی اعتراضات هر چه وسیع تر به این دستگاه جهنمی نشان داد که شهادت این جوان در زندان بر گردن آنها خواهد بود. باید زمین زیر پای استبداد دینی را آنچنان داغ کرد که به راحتی بر مرگ عزیرانمان در زندان نظاره نکنند و یا آن ها را بالای چوبه های دار نبرند.

علاوه بر ضرورت سازماندهی اعتراضات گسترده علیه جمهوری اسلامی، ما صمیمانه از مجید توکلی شجاع درخواست می کنیم که به اعتصاب غذای خشک خود پایان دهد. اعتصاب غذای خشک که مانع رسیدن آب به بدن می شوند، با غلیظ کردن خون، اگر طولانی شود نه تنها به قیمت جان انسان تمام می شود بلکه حتی اگر در مدتی کوتاهی نیز تداوم یابد صدمات جبران ناپذیری بر مغز و اعصاب بر جای خواهد گذاشت.

ما هم چنین از مادر این جوان شجاع می خواهیم که او نیز به اعتصاب غذای خود پایان دهد و از طرف خانواده اش نیز از مجید بخواهند به اعتصاب غذای خشک خود پایان دهد. ما همچنین از تمامی سازمان ها و احزاب ، از تمامی تشکل های حقوق بشری و شخصیت های آزادیخواه می خواهیم که از مجید توکلی درخواست کنند تا به اعتصاب غذای خود پایان دهد. جنبش ما به چنین جوانانی بیش از آن نیاز دارد که شاهد مرگ  تدریجی و تکان دهندۀ آنان باشد

سرنگون باد جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی زنده باد سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

۵ خرداد ۱۳۸۹ـ ۲۶ ماه مه ۲۰۱۰

 

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©