Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷ برابر با  ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷  برابر با ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
در محكوميت حمله‌ى اسراييل

در محكوميت حمله‌ى اسرائيل

 

بيانيه كانون نويسندگان ايران

 

ديروز، ۳۱ مه ۲۰۱۰، كماندوهاى ارتش اسراييل در آب‌هاى آزاد بين‌المللى به شناورهاى حامل كمك‌هاى بشردوستانه براى مردم محاصره‌شده‌ى غزه حمله كردند. در اين حمله‌ى فاجعه‌بار، بنا به آخرين خبرها، ده نفر كشته و ده‌ها نفر مجروح شده‌اند. مردمى كه در انتظار دريافت اين كمك‌ها بودند بيش از ۱۸ ماه است كه در محاصره‌ى حكومت اسراييل از ابتدايي‌ترين نيازهاى غذايي، دارويي، آموزشى و بهداشتى محروم‌اند.

در محاصره‌ى غزه نه‌تنها حكومت نژادپرست اسراييل، كه رسماً‌ از اين حمله دفاع كرد، بلكه دولت‌هاى ارتجاعى منطقه نيز هر يك به گونه‌يى مداخله دارند. ارتش سركوب‌گر اسراييل اين اندك كمكى را نيز كه بر روى عرشه‌ى باز كشتى در آب‌هاى آزاد حمل مي‌شد برنتابيد؛ به آن حمله بُرد و با نقض موازين بين‌المللى به كشتار انسان‌دوستان حامل اين كمك‌ها دست يازيد. ابعاد اين حمله هنگامى بهتر آشكار مي‌شود كه شرايط رقت‌بارى را پيش چشم آوريم كه در يك‌سال‌ونيم گذشته به مردم غزه تحميل شده است.

كانون نويسندگان ايران، به عنوان نهاد نويسندگان آزادي‌خواه و مستقل، همراه با همه‌ى آزادي‌خواهان جهان اين جنايت را محكوم مي‌كند و از افكار عمومى و وجدان‌هاى بيدار مردم جهان براى افشا و مجازات آمران و عاملان اين جنايت يارى مي‌جويد.

كانون نويسندگان ايران

۱۱ خرداد ۱۳۸۹

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©