Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ برابر با  ۳۱ اکتبر ۲۰۱۸
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷  برابر با ۳۱ اکتبر ۲۰۱۸
سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

 

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

 

حکم زندان پنج سال و سه ماه ابراهیم مددی تایید شد

 

حکم زندان پنج سال و سه ماه ابراهیم مددی نایب ریس سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از سوی شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر دادگاه انقلاب تهران تایید شد و پرونده ایشان برای اجرا به شعبه اجرای احکام ارسال شده است. ابراهیم مددی بیش از شصت سال سن دارد و بیماری دیابت، چربی خون، فشار خون و پروستات حاد دارد. همچنین به دلیل اینکه سال گذشته سکته گوشی کرده است یک گوش وی کاملا شنوایی را از دست داده و گوش دیگرش نیز قدرت شنوایی بسیار کمی دارد.

 

ابراهیم مددی نهم اردیبهشت سال ۹۴ دو روز پیش از روز کارگر در نیمه های شب در منزلش توسط ماموران وزارت اطلاعات بازداشت شد. و پس از تفتیش منزلش ایشان را به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل کردند. و پس از بیست روز بازداشت موقت با قرار کفالت صد میلیون تومانی آزاد شد.

 

ابراهیم مددی پیش از این نیز به دلیل دفاع از حقوق کارگران و فعالیت های سندیکایی به سه سال و شش ماه حبس محکوم و زندانی شده بود و بارها هم بازداشت های موقت چند روزه و چند ماهه شده است. دادگاه مصادیق اتهامی وی در پرونده های قبلی اش که مربوط به سال های پیش که منجر به محکومیت قبلی اش بوده را برای صدور محکومیت فعلی ایشان بکار برده است.

 

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه حکم بسیار ناعادلانه برای ابراهیم مددی را قویا محکوم می کند. همچنین احکام ظالمانه علیه کارگران، معلمان، و فعالان صنفی را محکوم می کند و خواهان لغو فوری این احکام و آزادی تمامی فعالین صنفی می باشد.

 

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

سه-شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©