Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ برابر با  ۱۶ فوريه ۲۰۱۹
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷  برابر با ۱۶ فوريه ۲۰۱۹
سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

 

 

اسماعیل بخشی

برای اعتراف علیه خودش،

تحت فشار است!

 

اسماعیل بخشی نماینده کارگران هفت تپه برای نوشتن تکذیبیه در مورد شکنجه و اذیت و آزار روحی و روانی در حین دستگیری و بازداشت تحت فشار وزارت اطلاعات قرار دارد.

به گزارش رسیده  اسماعیل بخشی مدتهاست بدون هیچگونه بازجویی در سلول انفرادی بازداشتگاه امنیتی وزارت اطلاعات در اهواز نگهداری می شود. این تداوم بازداشت عملا از دو جهت برای مقامات امنیتی سود دارد یک اینکه به واسطه اینکه اسماعیل در زندان است نمی تواند شکایاتش در مورد ضرب و شتم در حین بازداشت و آزار و اذیت روحی و روانی در دوران بازداشت را پیگیری کند و همچنین باقیمانده آثار شکنجه در دوران بازداشت در طی مدت بازداشت مجدد از بین می رود دوم اینکه با نگه داشتن  وی در سلول انفرادی بدون هیچگونه بازجویی، تلاش دارند با اعمال فشارهای روحی و روانی بر اسماعیل بخشی ، او را برای نوشتن نامه تکذیبیه تحت فشار قرار دهند.

چرا قوه قضائیه به جای رسیدگی به شکایات اسماعیل بخشی بدون هیچ بررسی ای بلافاصله وی را بازداشت می کند اما با طرح شکایت وزیر اطلاعات علیه اسماعیل بخشی، او را دستگیر می کند؟ این برخورد غیر عادلانه به ما کارگران نشان می دهد که ما نباید  هیچ امیدی به قوه قضائیه برای رسیدگی به خواسته هایمان داشته باشیم، قدرت ما در اتحاد و همبستگی امان است.

سندیکای کارگران هفت تپه اعمال فشار بر اسماعیلی بخشی نماینده کارگران و عضو سندیکای کارگران هفت تپه، را محکوم کرده و خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط این کارگر زندانی می باشد.

 

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

۱۳۹۷/۱۱/۲۶

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©