Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ برابر با  ۲۷ فوريه ۲۰۱۹
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷  برابر با ۲۷ فوريه ۲۰۱۹
اعمال فشار بر اسماعيل بخشی

اعمال فشار بر اسماعيل بخشی

برای بركناری وكيل او خانم فرزانه زیلایی!

 

مقامات امنيتی در پی اقدامات متعدد برای تحت فشار قرار دادن اسماعيل بخشی به نوشتن تكذيبيه و عدم موفقيت در اين كار ، در دور جديد فشارها به اسماعيل بخشی و خانواده اش گفته اند كه وكيلش خانم فرزانه زيلابی را بركنار نمايد.

آنان می خواهند با آوردن وكيل مورد اعتماد مقامات امنيتی (چرا كه قرار است اين وكيل به اصطلاح مورد اعتماد، به آنان در شكستن اين نماينده كارگران كمك كند) با اعمال فشار بيشتر بر اسماعيل بخشی وی را وادار به نوشتن تكذيبيه نمايند. لازم به ذکر  است که خانم فرزانه زیلابی علاوه بر وکالت اسماعیل بخشی، وکیل چندین نفر از کارگران هفت‌تپه و فولاد اهواز است.

 

در راستای فشار بر اسماعیل بخشی، مقامات امنيتی با همكاري قوه قضائيه مستقل!! خانم فرزانه زيلابی وكيل محترم اسماعيل بخشی را به عنوان مطلع! در پرونده ای ديگر در رابطه با اسماعيل احضار نمودند.

 

 البته بعدا به وی اعلام شد که نسبت به اتهام وی مبنی بر تشویش اذهان عمومی از طریق نشر اکاذیب، قرار عدم صلاحیت صادر شده است، در حالی که تفهیم اتهامی به وی صورت نگرفته بود و هیچ کس نیست که به  این بی قانونی‌ها، رسیدگی کند گويی مملکت به حال خود رها شده است.

 

در حالی که همه مسئولین، از قضائی تا اجرایی از جمله استاندار که به هیچ وجه صلاحیت اظهار نظر ندارد مرتب در حال مصاحبه کردن علیه اسماعیل بخشی نماینده کارگران هفت‌تپه و قصد فراهم کردن زمینه برای محکومیت وی را دارند، می‌گویند وکیل مصاحبه نکند تا با فراغ بال  و در سکوت و خلوت هرآن چه می‌خواهند به سر موکلش بیاورند.

 

اسماعيل بخشی به طور غيرقانونی توسط مسئولين امنيتی و قضايی بيش از يكماه است به گروگان گرفته شده و به طور غيرقانونی در بازداشتگاه امنيتی نگهداری مي‌شود. سلامت اسماعيل بخشی در خطر است.

 

سنديكای كارگران نيشكر هفت تپه ضمن محكوم كردن اينگونه اقدامات غير قانونی برای اعمال فشار بر اسماعيل بخشی، خواهان آزادی فوری و بی قيد و شرط اين كارگر زنداني می باشد.

 

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

۷ اسفند ۹۷

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©