Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ برابر با  ۰۶ مارس ۲۰۱۹
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷  برابر با ۰۶ مارس ۲۰۱۹
اطلاعیه سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

 اطلاعیه سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

 

جان اسماعیل بخشی در خطر است!

 

ادامه بازداشت اسماعیل بخشی شدیدا محکوم است و باید سریعا آزاد شود

 

کارگران و‌هم سرنوشتان؛

 

همانطور که همگی اطلاع دارید اسماعیل بخشی، نماینده کارگران نیشکر هفت تپه و عضو سندیکای هفت تپه، تنها به دلیل دفاع از مطالبات به حق کارگران مورد خشم صاحبان سرمایه و  مدافعان آنان قرار گرفته است.

اسماعیل بخشی با توجه به فشار های روحی ‌و جسمی که قبلا بر او وارد شده بود ،بعد از آزادی تحت نظر پزشک متخصص برای مداوا قرار داشت .

 

 بعد از بازداشت مجدد، اسماعیل بخشی متاسفانه  از داشتن درمان پزشکی محروم شده و عدم دسترسی او به پزشک ،صدمات جبران ناپذیری را برای او به دنبال خواهد داشت.

 

متاسفانه دستگاه های امنیتی در تلاش هستند با ایجاد فضای رعب و وحشت و ادامه بازداشت اسماعیل و مستاصل  کردن ایشان ،اسماعیل را وادار به اعتراف اجباری کنند. این گونه فشار ها نه تنها زشت و غیر انسانی است بلکه مغایر تمام قوانینی جامعه بشری است.

 

به این فشار بی حاصل خاتمه دهید و به جای تهمت و اعتراف گیری، به فکر معیشت و زندگی میلیون ها انسان کارگر و زحمتکش باشید که توان خرید مواد غذایی ابتدایی و اولیه زندگی از آنها سلب  شده است.

 

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه ادامه بازداشت اسماعیل بخشی را محکوم کرده و از تمام کارگران و مردم شریف می خواهد صدای اسماعیل بخشی و تمام کارگران و معلمان در بند باشند.

 

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

سه-شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©