Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷ برابر با  ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷  برابر با ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
خانواده ، فعالان سندیکا و مجامع جهانی ،همچنان نگران وضعیت منصور اسالو

خانواده ، فعالان سندیکا و مجامع جهانی ،همچنان نگران وضعیت منصور اسالو

انسداد عروق قلب منصور اسانلو

 

وضعیت جسمانی منصور اسانلو، زندانی سیاسی و رییس سندیکای اتوبوسرانی تهران و حومه، وخیم گزارش شده است.

این فعال سندیکایی که نزدیک به پنج سال است در زندان به سر میبرد اکنون با مشکلات حاد قلبی مواجه شده و به گفته پزشکان باید هرچه سریعتر در خارج از زندان تحت درمان قرار گیرد. به گفته پزشکان زندان، سه رگ قلب اسانلو مسدود شده و وضعیت جسمانی نامناسبی دارد.

گفتنی است هفته گذشته این فعال کارگری به بیمارستانی در کرج با پابند و دستبند منتقل شد، اما بدون هیچگونه درمان یا معالجه ای به زندان برگردانده شد.

منصور اسانلو پیش از این نیز دچار حملات قلبی شده و مجبور به انجام جراحی قلب بوده است، اما با این وجود مسئولین قضایی از دادن مرخصی به وی خودداری می کنند و هیچ دلیل قانع کنندهای برای عدم ارائه مرخصی نگفتهاند.

این فعال سندیکاییِ زندانی، اکنون در زندان رجایی شهر کرج زندانی است و به دلیل عدم امکان استفاده از تلفن، خانواده وی اطلاعی از وی ندارند و این باعث افزایش نگرانیها نسبت به وضعیت وی شده است.

 

وضعيت جسمانی منصور اسانلو، وخيم گزارش شده است.

سایت اصلاح طلب جرس در تاریخ7 اسفند نوشت : بنا به گزارش منابع خبری جرس، وضعيت جسمانی منصور اسانلو، زندانی سياسی و رييس سنديکای اتوبوسرانی تهران و حومه، وخيم گزارش شده است.

به گزارش اين منبع خبري، اين فعال سنديکايی که نزديک به پنج سال است در زندان به سر ميبرد اکنون با مشکلات حاد قلبی مواجه شده و به گفته پزشکان بايد هرچه سريعتر در خارج از زندان تحت درمان قرار گيرد. به گفته پزشکان زندان، سه رگ قلب اسانلو مسدود شده و وضعيت جسمانی نامناسبی دارد.

گفتنی است هفته گذشته اين فعال کارگری به بيمارستانی در کرج با پابند و دستبند منتقل شد، اما بدون هيچگونه درمان يا معالجه ای به زندان برگردانده شد.

منصور اسانلو پيش از اين نيز دچار حملات قلبی شده و مجبور به انجام جراحی قلب بوده است، اما با اين وجود مسئولين قضايی از دادن مرخصی به وی خودداری می کنند و هيچ دليل قانع کنندهای برای عدم ارائه مرخصی نگفتهاند.

اين فعال سنديکاييِ زنداني، اکنون در زندان رجاييشهر کرج زندانی است و به دليل عدم امکان استفاده از تلفن، خانواده وی اطلاعی از وی ندارند و اين باعث افزايش نگرانيها نسبت به وضعيت وی شده است.

 

نگرانی از وضعیت جسمی منصور اسالو

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه، با انتشار اطلاعیه ای در تاریخ 11 اسفند 89 نسبت به وضعیت منصور اسالو ابراز نگرانی کرده است. در این اطلاعیه آمده است:

طبق اظهار همسر منصور اسالو، ایشان به دلیل ناراحتی قلبی در روزهای گذشته از زندان به بیمارستان منتقل و پس از یک سری معاینات پزشکی مجددا" به زندان منتقل شده است و تصمیم برای ادامه معالجات نامبرده به روزهای آینده موکول شده است.

بیماری قلبی منصور اسالو نگرانی خانواده و اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه را به همراه داشته است.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ضمن ابراز نگرانی خود از بیماری منصور اسالو از دستگاه قضایی انتظار دارد امکانات معالجه و رسیدگی پزشکی برای ایشان را در خارج زندان مهیا سازد.

 

اعتراض به ادامه بازداشت "منصور اسالو" 

                 

سازمان عفو بین الملل با انتشار بیانیه ای ضمن ابراز نگرانی از وضعیت جسمانی فعال کارگری دربند رژیم "منصور اسالو"، خواستار آزادی این زندانی سیاسی از زندان گردید.

سازمان عفو بین الملل در بیانیه اعتراضی خود اعلام کرد: "منصور اسالو به دنبال حمله قلبی به بیمارستان منتقل گشته و در اقدامی غیرانسانی با زنجیر آهنی به تخت بیمارستان بسته شده است. رژیم اسلامی باید به توصیه های پزشکی مرتبط به وضعیت جسمی "منصور اسالو" توجه نماید و جهت آزادی فوری نامبرده اقدامات لازم را انجام دهد."

پنجشنبه  28 بهمن ماه  1389 _  17 فوریه 2011

 

هئیت سر دبیری سایت سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)، به سهم خویش نگران وضعیت این چهره شناخته شده سندیکای کارگران شر کت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه می باشد و همچون همیشه خواهان آزادی بی قید و شرط منصور اسالو به همراه  ابراهیم مددی، رضا شهابی و دیگر فعالان کارگری و زندانیان سیاسی می باشیم

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©