Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ برابر با  ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۹
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸  برابر با ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۹
پیام تبریک کانون صنفی فرهنگیان الیگودرز

پیام تبریک کانون صنفی فرهنگیان الیگودرز

به مناسبت آغاز سال تحصیلی

 

بار دیگر از دل خزان طبیعت ققنوس دانش سر بر می آورد،  تا فصل بالندگی نوگلان این مرز و بوم با شکوهتر از گذشته تداوم یابد، روح طراوت در شهرها و روستاها جاری گردد، بذر توانایی در شخصیت جوانان کاشته شود و عالم پیر دگرباره جوان شود ، چنانکه فخر سخن، سعدی بزرگ می فرماید:

توانا بود هر که دانا بود

ز دانش دل پیر برنا بود

دانش آموزان عزیز، همکاران گرامی،اولیا محترم  اکنون که در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاهها قرار داریم جا دارد  یادی کنیم

  از معلمان دربند، که بدنبال احقاق حقوق آموزشی، و اقتصادی فرهنگیان  و دانش آموزانشان مبنی بر پاسداشت حرمت دانش آموز و معلم، تحصیل رایگان ' برخورداری از عدالت آموزشی در همه نقاط و از جمله کاهش سهمیه های رنگارنگ در رقابت کنکور، تجهیز مدارس، تغذیه دانش آموزان، توجه به معیشت معلمان و اساتید و حذف فضای امنیتی مدارس و دانشگاه ها بوده و صرفا در چارچوب باورهای صنفی دست به انتقاد زده اند،  با این باور  که جای معلم در زندان نیست و معتقدیم آزادی تجمعات و صدور مجوز انتخابات کانون های صنفی حق مسلم معلمان است.

عزیزان، سال تحصیلی را هنگامی آغاز می کنیم که بخشهایی از کشور و استان عزیزمان تحت تاثیر سیل ویرانگر فضا و امکانات کافی برای تحصیل کودکان و نوجوانان ندارند.

 

مشکلات اقتصادی و رشد بی سابقه تورم و گرانی بسیاری از هموطنان را از امکانات مناسب تحصیلی محروم کرده است.

تغییر پیاپی مدیریت ها در سطوح خرد و کلان امکان برنامه ریزی دقیق، پویا، کارامد و ماندگار را سلب کرده است.

سرانجام، سیاسی شدن و عدم ضابطه مندی گزینش مدیران آموزشی و پرورشی، راه های رشد و توسعه همه جانبه آموزش و پرورش را با مشکل مواجه کرده است.

 کانون صنفی فرهنگیان الیگودرز، با امید به بهبود هرچه بهتر فضای یادگیری و یاد دهی 'برقرای عدالت همه جانبه، رفع تبعیض جنسیتی، ایجاد فضای امن و توام با آرامش برای فعالان صنفی و پرهیز از برخوردهای قضایی ،امنیتی و مدیریتی   با معلمان. سال جدید تحصیلی را شادباش گفته، برای عموم همکاران و دانش آموزان گرامی سلامت و موفقیت  را خواستار است.‌

کانون صنفی فرهنگیان الیگودرز

۹۸/۶/۳۱

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©