Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ برابر با  ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۹
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸  برابر با ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۹
اعلامیه سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

اعلامیه سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

پیرامون

 

ترفند تازه بخش شکست خورده خصولتی

 

به اطلاع تمام همکاران عزیز شرکت بزرگ کشت و صنعت نیشکر هفت تپه می رساند کارفرمای خیانت کار و اختلاس گر هفت تپه در آخرین اقدام خود در روز یکشنبه مورخ ۳۱ شهریور ۹۸ نامه اخراجی ۲۰ نفر از کارگران زحمت کش شرکت را صادر کرده است. لازم است توجه کنیم که این اقدام اسدبیگی تنها به جهت تسویه حساب شخصی با تمام کارگران زحمت کش و ستم دیده شرکت هفت تپه انجام شده که حالا به خود جرات داده تا بر خلاف قانون کار اقدام به اخراج کارگران کند.

 

ما کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه این اقدام اسدبیگی را محکوم میکنیم و از تمامی نهادهای دولتی استان و کشور تقاضا ورود صددرصد و سریع داریم.

 

اسامی همکاران اخراج شده:

۱_محمد خنیفر فرزند قاسم ۲_محمد خنیفر فرزند حمید ۳_رضا پور چنانی ۴_صاحب ظهیری ۵_محمود سعدی ۶_عادل عبدلخانی ۷_محمد عبدلخانی ۸_سمیر احمدی ۹_حمزه آل کثیر ۱۰_ایمان اخضری ۱۱_کریم میاحی  ۱۲_فاضل چعبی زاده ۱۳_اشکان گودرزی ۱۴_مسعود لویمی و ۶ نفر دیگر . سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه این عمل غیر انسانی عاملان وحافظان سرمایه را محکوم کرده وخواهان بازگشت به کار این کارگران شریف و زحمت کش می باشد .لازم به یاد اوریست که دود این اتش در چشمان کور دلان خواهد رفت.

 

اتحاد کارگران بدون شک باعث نابودی فتنه و بازگشت آرامش واقعی به شرکت می باشد

 

۳۱ شهریور ۹۸

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

.....................................................

برگزاری جلسه هیئت مدیره سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

 

درتاریخ  ۲۸ شهریور ماه ۹۸، با حضور  جمعی‌از کارگران و شش نفر از اعضای هیئت مدیره این جلسه برگزار شد.

 

موضوع جلسه هیئت مدیره  سندیکای کارگران‌نیشکر هفت تپه عبارت بود:

 

۱_  گفتگو در باره فایل صوتی منتشر شده شورای اسلامی کار،  که از زد وبند دو نفر از اعضای آنها که از خیانت آشکار دوعضو شورای اسلامی کارگر، از زبان آنان خطاب به شخص طرف معامله بود، مورد بر رسی قرار گرفت.

 

۲_ بحث و تبادل نظر  و چگونگی ادامه  کار هئیت مدیره سندیکا کارگران‌ نیشکر هفت تپه.

 

جلسه  به مدت دوساعت به طول انجامید که طبق آخرین مصوبه سندیکا، اداره سندیکا ( مدیریت سندیکا)  همچنان به صورت شورای و خرد جمعی درجهت پیشبرد اهداف سندیکا که همانا خدمت به کارگران نیشکر هفت تپه ودیگر مراکز کارگری بوده  پیش رفت.

 

همچنان یاد آوری گردید که سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه، یک تشکل مستقل بوده که ضمن حفظ استقلال خود از دولت و‌کار فرما، همچنان تلاش خواهد  کرد که در راستای منافع کارگران حرکت کند.

 

 این ‌جلسه همچنین از احکام ظالمانه صادر شده برای کارگران در بند از جمله اسماعیل بخشی، وارد بحث و  تبادل نظر شد و ضمن محکوم کردن ادامه بازداشت اسماعیل، خواستار پایان دادن به ادامه بازداشت اسماعیل بخشی و رفع اتهام از علی نجاتی و هچنین سایر بازداشتی های مرتبط با اعتصابات نیشکر هفت تپه(نشریه انترنتی گام) شدند.

 

سندیکای کارگرن نیشکر هفت تپه

۲۹  شهریور ۱۳۹۸

...................................

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©