Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
سه-شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ برابر با  ۰۲ ژوئن ۲۰۲۰
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :سه-شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹  برابر با ۰۲ ژوئن ۲۰۲۰
اعلامیه سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

 اعلامیه سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

 

۷۴ ضربه شلاق بر پیکر کارگر زحمتکش  سید رسول طالب مقدم

عضو سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه زدند

و برای اجرای حکم به قرنطیه زندان اوین منتقل گردید

 

روز، ۱۲ خرداد سید رسول طالب مقدم عضو سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و از بازداشت‌شدگان روز جهانی کارگر ۹۸ پس از تماس‌های مکرر چند روز گذشته با ایشان و همچنین  تهدید وثیقه‌گذار  به اجراء گذاشتن وثیقه، این کارگر سندیکایی خودش را به شعبه یک اجرای احکام مستقر در دادسرای اوین معرفی کرد.  به محض ورود  در اجرای احکام بازداشت و حکم 74 ضربه شلاق بر پیگر این کارگر زحمتکش بازنشسته سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران توسط مسئول اجرا حکم اجرا گردید و در شرایط بسیار نامناسب جسمی به قرنطینه زندان اوین منتقل شد.

 

قوه قضاییه و مسئولین زندان بعد از اجرای حکم ظالمانه 74 ضربه شلاق که باعث زخم و متورم و کبودی پشت وی شده است و باعث نگرانی همسر و فرزندان و همکارانش نامبرده  می باشد باید هر چه سریع تر برای مداوای وی به مراکز درمانی خارج از زندان اقدام کنند.

 

سندیکای کارگران شرکت واحد  قویا به مسئولین قضایی و زندان هشدار میدهد در صورت بروز هر گونه اتفاق ناگوار با وجود گسترش اپیدمی ویروس کرونا در زندانها برای سید رسول طالب مقدم باید پاسخ گو باشند طالب مقدم سال‌هاست در سندیکا در جهت احقاق حقوق همکارانش فعالیت کرده و بسیار از سوی مدیرت شرکت واحد، حراست و نیروهای امنیتی مورد تهدید واقع شده است. ایشان پس از بازداشت در روز جهانی کارگر، از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به دو سال حبس، دو سال تبعید و ۷۴ ضربه شلاق محکوم گردیده است

 

سندیکای کارگران شرکت واحد اجرای حکم ظالمانه 74 ضربه شلاق و دو سال زندان، دو سال تبعید  برای سید رسول طالب مقدم و همچنین احکام ظالمانه قضایی علیه فعالین کارگری، فعالان صنفی معلمان، دانشجویان و حامیان کارگران را محکوم می‌کند و خواهان لغو فوری این احکام ظالمانه می‌باشد.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ برابر با ۱ ژوئن ۲۰۲۰

........................................................................

سیدرسول طالب مقدم از بازداشتی‌های روز جهانی کارگر ۹۸

و عضو سندیکای کارگران شرکت واحد به زندان فشافویه منتقل شد

 

سیدرسول طالب‌مقدم عضو سندیکای کارگران شرکت واحد و از بازداشتی‌های روز جهانی کارگر ۹۸ دوشنبه دوازدهم خرداد از زندان اوین به زندان فشافویه منتقل شد. با توجه به تماس‌های مکرر شعبه یک اجرای احکام دادسرای اوین برای احضار ایشان و اجرای حکم دو سال زندان، دو سال تبعید و ۷۴ ضربه شلاق احضار شده بود. طااب مقدم روز دوشنبه دوازدهم خرداد به اجرای احکام مراجعه نمود، که متاسفانه ابتدا حکم ۷۴ ضربه شلاق اجرا شد و ابتدا ایشان را به زندان اوین منتقل شد اما چند ساعت بعد وی را به زندان تهران بزرگ (فشافویه) منتقل کردند.

 

اجرای حکم شلاق در مورد کارگر زحمتکش سیدرسول طالب‌مقدم، توهین و دهن کجی به کارگران می‌باشد. عدم تفکیک زندانیان و قراردادن این کارگر زندانی به کنار زندانیان با جرایم خطرناک و عادی برای فشار بیشتر بر ایشان و آزار و اذیت بیشتر وی می‌باشد. لازم به ذکر است طالب‌مقدم با ۳۵ سال بیمه پردازی در شهریور سال گذشته بازنشسته شده است.

 

سندیکای کارگران شرکت واحد شلاق زدن به کارگر شریف، زحمتکش و حق‌طلب سندیکایی سید رسول طالب مقدم را محکوم می‌کند و خواهان آزادی بی‌قید و شرط ایشان و تمامی فعالین کارگری و معلمان و فعالین دانشجویی دربند می‌باشد و اعلام‌ می‌دارد با روش‌های قرون وسطایی هرگز نخواهید توانست صدای دردمند کارگران آگاه و فعالین کارگری را خاموش کنید.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

................................................................................

شلاق و زندان و تبعید مجازات استفاده از حق آزادی بیان

کانون نویسندگان ایران

خــبــــر

 

رسول طالب مقدم عضو سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران امروز پس از تحمل ۷۴ ضربه شلاق به زندان اوین منتقل شد. او در جریان برگزاری گردهمایی  روز جهانی کارگر سال ۱۳۹۸ بازداشت و پس از ١١ روز  با وثیقه‌ی دویست و پنجاه میلیون تومانی موقتا آزاد شد. چندی بعد  شعبه‌ی ۲۶  دادگاه انقلاب اسلامی حکم دو سال حبس، دو سال تبعید و ۷۴ ضربه شلاق به او داد.  پس از تماس‌های مکرر دست اندرکاران قضایی با طالب مقدم و همچنین  تهدید وثیقه‌گذار مبنی بر به اجراء گذاشتن وثیقه، این کارگر سندیکایی امروز ۱۲ خرداد خود را به شعبه یک اجرای احکام مستقر در دادسرای اوین معرفی کرد.

 

بنا بر اطلاعیه‌ی سندیکای کارگران شرکت واحد تهران و حومه، به محض ورود  رسول طالب مقدم به ساختمان اجرای احکام ماموران حکم ۷۴ ضربه شلاق این کارگر بازنشسته را اجرا و سپس در حالی که وضع جسمی بسیار نامناسبی داشت او را به بند قرنطینه زندان اوین منتقل کردند.

سندیکای کارگران شرکت واحد در اطلاعیه‌ی خود ضمن محکوم کردن «احکام ظالمانه قضایی»، در باره‌ی این فعال سندیکایی نوشته است: «طالب مقدم سال‌هاست در سندیکا در جهت احقاق حقوق همکارانش فعالیت کرده و بسیار از سوی مدیریت شرکت واحد، حراست و نیروهای امنیتی مورد تهدید واقع شده است.»

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ برابر با ۱ ژوئن ۲۰۲۰

 

................................................................................

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©