Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۰ برابر با  ۱۳ آوريل ۲۰۱۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۰  برابر با ۱۳ آوريل ۲۰۱۱
علی نجاتی بر اثر سکته قلبی در بیمارستان بستری شد

 

 

علی نجاتی بر اثر سکته قلبی در بیمارستان بستری شد

 

 

 کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری  اعلام کرد: علی نجاتی از روز یکشنبه ۲۱ فروردین ماه بر اثر سکته قلبی در بخش سی.سی.یو بیمارستانی در شهر دزفول بستری شده است. به گفته‌ی یکی از اعضای خانواده‌ی نجاتی، اکنون ایشان در ناحیه‌ی قفسه‌ی سینه کماکان دچار درد است، اما تا حدی حال وی رو به بهبود گذاشته است.

علی نجاتی کارگر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه، مدت هاست که ضمن تحمل شرایط بسیار سخت اقتصادی و به دلیل اخراج‌اش از نیشکر هفت تپه و تحمل شش ماه زندان و دادگاه های مداوم در شرایط بسیار سخت روحی و جسمی به سر می‌برد. لازم به یآدآوری است که او بر اساس احضاریه‌ی قبلی قرار بود در روز ۲٣ فروردین و به دلیل و اتهامی تکراری که پیشتر در آن مورد تبرئه شده، در شهر اهواز محاکمه شود.

کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری ضمن آرزوی بهبودی برای علی نجاتی و دیگر کارگران و فعالین کارگری که دچار بیماری ها و مشکلات جسمی شده اند، خواستار پایان دادن هر چه زودتر به تعقیب قضایی و اخراج کارگران و فعالین کارگری است.

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©