Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷ برابر با  ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷  برابر با ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
منصور اسالو چهره شناخته شده سندیکای کارگران شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه با قید وثیقه آزاد شد

 

منصور اسالو

 چهره شناخته شده سندیکای کارگران شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه

 با قید وثیقه آزاد شد

 

 

پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۰۶

 

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی: منصور اسالو رهبر سندیکای کارگران شرکت واحد تهران امروز پس از حدود چهار سال زندان بر اثر فشار های بین المللی از زندان رجایی شهر کرج با سپردن وثیقه آزاد شد.

 

به گزارش کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی، منصور اسالو رهبر سندیکای کارگران شرکت واحد تهران در حالی که در حرکت جمعی زندانیان سیاسی در زندان رجایی شهر در حال اعتصاب غذا بود به دستور قوه قضائیه با قرار وثیقه آزاد شد. آزادی این فعال کارگری همزمان با نشست سازمان جهانی کار صورت می گیرد که از روز دوشنبه این هفته آغاز شده و تا دو هفته ادامه دارد. سازمان جهانی کار همواره خواهان آزادی منصور اسالو بوده است.

 

منصور اسالو حدود چهار سال زندان را تحمل کرد و بر اثر فشار های بین المللی پیش از اتمام دوره زندان با سپردن وثیقه آزاد شد.

 

منصوراسالو رئیس هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه و فعال فعال کارگری که بارها بدلیل مبارزات کارگری و تلاش برای احقاق حقوق کارگران شرکت واحد بازداشت و محاکمه گردید، در تیرماه سال ۸۶ به اتهام های امنیتی به پنج سال زندان محکوم شد

.

هئیت سردبیری سایت سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر) این آزادی را به اعضاء خانواده اسالو و فعالان سندیکای شرکت واحد تهران حومه وهمه کارگران تبریک می گوید و خواهان آزادی دیگرکارگران زندانی می باشد

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©