Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
سه-شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ برابر با  ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :سه-شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰  برابر با ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۱
بیانیه کنشگران صنفی آموزش فارس

بیانیه کنشگران صنفی آموزش فارس

در محکومیت دستگیری غلامرضا غلامی‌کندازی و  مهدی فتحی

 

🔸نزدیک به سه هفته از دستگیری غلامرضا غلامی کندازی می گذرد. غلامی کندازی که یکی از صبورترین و با اخلاق ترین فعالان صنفی فارس بود و همیشه مدافع گفتگو و تفاهم بر اساس خرد جمعی با همگان بود در حالی بازداشت می شود که در آستانه ی بازنشستگی بود.

 

🔸کسی که پس از سی سال خدمت صادقانه در آمورزش و پرورش می بایست مورد تقدیر قرار گیرد اکنون حدود سه هفته است که در بازداشت موقت قرار دارد و هیچ مرجعی حاضر نیست در مورد وی اطلاع رسانی نماید و اتهامات وی را بیان کند.

 

🔸دلسوزی ها و دغدغه های غلامی کندازی برای آموزش و پرورش پس از مشاهده ی ابتذال در سیستم آموزشی وی را به خوانش سند تحول بنیادین سوق داد. وی معتقد بود با اجرای سند تحول بنیادین بخش بزرگی از مشکلات عدیده ی آموزش و پرورش حل خواهد شد.

 

🔸 تاکید بر اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برای اعتراضات صنفی و مطالبه گری اصل سی قانون اساسی و سایر مفاد سند تحول بنیادین نشانگر عزم استوار وی در تحقق مطالبات صنفی جامعه فرهنگیان ایران به صورت قانونی و به دور از حرکات ساختار شکنانه دارد.

 

🔸همچنین در ادامه ی موج تهدید و ارعاب، مهدی فتحی دیگر معلم آزاده و روشن اندیش پاسارگادی بازداشت و به زندان منتقل گردیده است و خبرها حاکی از به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفتن وی هنگام بازداشت است. این در حالی است که وی به بیماری قلبی دچار است و چنین برخوردهایی با وی باعث به خطر افتادن سلامتی وی می گردد و نگرانی ها را فزون تر می کند. 

 

🔸کنشگران صنفی آموزش فارس ضمن محکومیت بازداشت غیر قانونی غلامرضا غلامی کندازی و مهدی فتحی و بی خبری خانواده ی ایشان و جامعه ی فرهنگیان از پرونده ی ایشان، خواستار آزادی بی قید و شرط غلامرضا غلامی کندازی و مهدی فتحی و رفع اتهام و دلجویی از آنان و خانواده ی ایشان

کنشگران صنفی آموزش فارس

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©