Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۰ برابر با  ۰۴ جولای ۲۰۱۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۰  برابر با ۰۴ جولای ۲۰۱۱
بیانیه ۵

بیانیه ۵

 

به تمامی نهاد ها و تشکل های کارگری ایران وجهان

 

سلامتی شاهرخ زمانی در خطر است!!!

 

پس ازگذشت  ۲۶ روز ، یکشنبه ۱۲/۴/۱۳۹۰شاهرخ زمانی کارگر زندانی به خانه پدرش زنگ زده ، گفته است از روزی که دستگیرش کرده اند در انفرادی است. همچنین بیست روز است که دراعتصاب غذا بسر می برد. او علت اعتصاب خود را دستگیری بی دلیل و عدم تفهیم اتهام ، همچنین اعتراض به شکنجه و باز جویی های طولانی از موارد بی پایه و اساس اعلام کرده است .طبق گفته خانواده اش از لحن صدای او مشخص بود که بسیار ضعیف شده و سلامتی او در خطر است.

 

ما دستگیری و زندانی کردن کارگران و آزادیخواهان را محکوم می کنیم همچنین خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط  همه ی زندانیان سیاسی ، کارگران و شاهرخ زمانی هستیم .و اعلام می کنیم مسئولیت سلامتی شاهرخ به عهده سران جمهوری اسلامی است.

 

همچنین از تمامی مردم آزادی خواه ، تشکل ها ، اتحادیه ها و سندیکاها داخلی و جهانی و نهاد های حقوق بشر مصرانه  می خواهیم برای آزادی زندانیان سیاسی و شاهرخ زمانی  هرچه گسترده تر دست به اعتراض زده و به جمهوری اسلامی هرچه بیشتر فشار بیاورند.

 

 

کارگر زندانی ، زندانی سیاسی آزادباید گردد.

 

 

کمیته حمایت از شاهرخ زمانی

۱۳/۴/۱۳۹۰

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©