Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷ برابر با  ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷  برابر با ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
خبری از آخرین وضعیت جسمی محمود صالحی

خبری از آخرین وضعیت جسمی محمود صالحی

بر اساس آخرین اخباری که به دست ما رسیده استٰ محمود صالحی کماکان در بیمارستانی در تهران بستری است.اوضاع عمومی حال وی رو به بهبودی است اما پزشکان در مورد وضعیت کلیه های وی هشدار داده اند.

به خصوص کلیه چپ وی چند برابراز حد طبیعی بزرگ شده و مملو از کیست های عفونی و خونی است که تعدادی از این کیست ها پاره شده و خون و عفونت به دستگاه ادراری وی وارد میکنند.همچنین بزرگی کلیه ها باعث فشار آوردن به کبد وی شده و کبد از محل خود جابجا شده است.

بدین ترتیب در اولین فرصتی که تب و لرز و خونریزی و عفونت وی بهبود یابد ، ٰلازم است  کلیه چپ وی کلا خارج شده و کلیه ی جدیدی در بدن محمود صالحی پیوند شود.از آنجا که گروه خونی وی  O منفی (  گروه خونی که تنها از همین گروه خونی امکان دریافت خون و اعضا دارد ) میباشد و نیز نظر به سختی شرایط پیوند کلیه برای دریافت کننده و سلامت کامل اهدا کننده ، نگرانی ها در مورد آینده ی درمانی وی حتا در صورت یافته شدن فردی داوطلب برای اهدا ی کلیه افزایش یافته است.

 

۲۹اردیبهشت ۱۳۸۹

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©