Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷ برابر با  ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷  برابر با ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
دیدارهای کارگران با خانواده ی رضا شهابی

دیدارهای کارگران با خانواده ی رضا شهابی

 

گروهی  از کارگران از بخش های مختلف کارگری و از جمله چند کارگر اخراجی در روز سه شنبه ۲۶ مردادماه ۸۹ با خانواده ی رضا شهابی ،کارگر زندانی که در بند ۲۰۹ زندان اوین محبوس است دیدار کردند.

این چندمین دیدار ِکارگران با خانواده ی رضا شهابی بوده است و  درآن عده ی دیگری از کارگران و دوستداران جنبش کارگری برای اعلام همبستگی با رضا شهابی و مبارزات وی و ملاقات با اعضای خانواده  اش به منزل او رفتند.

کارگران در این ملاقات ضمن پرس و جو در باره ی آخرین وضعیت حبس وپرونده ی رضا شهابی ،برجسته ترین وجوه ِ مبارزاتی رضا شهابی نماینده ی کارگران شرکت واحد و از اعضای سندیکای کارگران این شرکت را باز شمردند.

از جمله در این نشست ، این نکته یادآوری شد که رضا به عنوان یک فعال کارگری ،در مبارزات کارگری خود به جای تکیه بر نهادهای سازشکار ِ کارگری بررجوع به کارگران و از جمله تکیه ی مالی- معنوی بر کارگران ( به جای هر دولت ،نهاد یا سازمان دیگر ) تاکید داشته است.

در این ملاقات همچنین از اقدامات انجام شده توسط خانواده و دوستان رضا شهابی در پیگیری وضعیت قضایی پرونده وی پرس و جو به عمل امد. مورد بسیار چشمگیرو قابل تقدیری که در این دیدار به وضوح مشخص بود روحیه ی بسیار بالای همسر رضا شهابی و دیگر اعضای خانواده اش و باورهای ایشان به اندیشه ها و تلاش های رضا بود که نشانگر پیوند اندیشه و مبارزات رضا با خانواده اش می باشد.

 

کارگران ملاقات کننده

۲۶ مردادماه ۸۹

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©