Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ برابر با  ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۵
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴  برابر با ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۵
تجمع معلمان پیش دبستانی در لرستان و گیلان

 

 

تجمع معلمان پیش دبستانی در لرستان و گیلان

 

تجمع مربیان مهدکودک خرم‌آبادمقابل استانداری لرستان

 

بیش از ۱۰۰ مربی مهدکودک خرم‌آبادی  جهت مشخص کردن وضعیت کاری خود در خرم‌آباد اعتراض کردند. این اعتراض در تمام شهرستان‌های استان بوده است که تعداد اعتراض‌کنندگان بالاست.

به گزارش۲۶شهریور فارس ، ظهر امروز بیش از ۱۰۰ مربی مهدکودک خرم‌آبادی به نشانه اعتراض در جلوی ساختمان استانداری لرستان در خرم‌آباد توقف کردند.

گفتنی است، این اعتراض در تمام شهرستان‌های استان بوده است که تعداد اعتراض‌کنندگان بالاست.

لازم به ذکر است که این مربیان مهدکودک از مشخص نبودن وضعیت شغلی خود معترض و ناراضی هستند و از مسئولان به خصوص استاندار لرستان خواستار حل این مشکل  شدند.

 

**************************************

تجمع معلمان پیش دبستانی گیلان مقابل آموزش و پرورش استان

 

 صبح امروز جمعی از معلمان پیش دبستانی گیلان در اعتراض به شرایط در نظر گرفته شده برای آزمون استخدامی آموزش و پروش در اداره کل آموزش و پرورش گیلان تجمع کردند.

 به گزارش ۲۶شهریور،دیارمیرزا صبح امروز جمعی از معلمان پیش دبستانی گیلان در اعتراض به شرایط در نظر گرفته شده برای آزمون استخدامی آموزش و پروش در اداره کل آموزش و پرورش گیلان تجمع کردند.

 این معلمان معتقدند در بخشنامه مربوطه آمده است کسانی که حقوق بگیر آموزش و پرورش بودند می توانند در این آزمون شرکت کنند و این در حالی است که معلمان پیش دبستانی گیلان مدرکی دال بر دریافت حقوق از وزارت آموزش و پرورش ندارند زیرا در این مدت از شهریه بچه های مهدکودک حقوقشان دریافت می شده و بیمه نبودند.

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©