Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ برابر با  ۳۰ اکتبر ۲۰۱۹
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸  برابر با ۳۰ اکتبر ۲۰۱۹
فراخوان تجمع بازنشستگان فولاد

فراخوان تجمع بازنشستگان فولاد

 

گروهی از بازنشستگان فولاد در ادامه پیگیری مطالباتی فراخوانی برای برگزاری تجمع داده اند. در این فراخوان از عموم بازنشستگان فولادی و معدنی خواسته شده درتاریخ۹۸/۸/۱۲جلوی وزارت تعاون و رفاه در تهران در رابطه با تبصره ۵ ماده ۱۰۹ و مطالبات معوقه ازسال۹۱ تاکنون تجمع نمایند.

 

تبصره ۵ ماده ۱۰۹ آیین نامه استخدامی شرکت ملی فولاد مصوب هیئت دولت در سال ۷۸ است که در آن تاکید شده که حقوق بازنشستگان هر سال باید با توجه به وضعیت اقتصادی روز و شرایط تورم افزایش یابد در حالی که چنین نیست و این تبصره اجرایی نشده است

 

دریافت مطالبات معوقه و تضمین اجرای تعهدات درمانی مطابق با آیین‌نامه فولاد از دیگر مطالبات بازنشستگان معترض فولاد است.  در حال حاضر بالغ بر ۸۰ هزار نفر و با احتساب خانواده تحت کفالت آنها، حدود ۴۰۰ هزار نفر جامعه بازنشستگان صنعت فولاد هستند که وضعیت معیشتی و درمانی چندان نامناسبی دارند. بازنشستگان فولاد از اولین گروههای مطالبه گر در میان بازنشستگان هستند از سال 94 با حضور در شبکه های اجتماعی و تشکیل کارگروه ها اقدام به مطالبه گری کرده اند اما هنوز مطالبات آنان بی پاسخ مانده است.

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©