Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
سه-شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ برابر با  ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :سه-شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸  برابر با ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹
سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

 

تایید حکم پنج سال زندانِ حسن سعیدی

عضو سندیکای کارگران شرکت

 واحد از سوی شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر را محکوم می‌کنیم

 

شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر حکم دادگاه بدوی برای حسن سعیدی عضو سندیکای کارگران شرکت واحد را بدون تشکیل جلسه دادگاه و در غیاب سعیدی و وکیلش عینا تایید کرد. شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب سعیدی را به پنج سال حبس تعزیری و ممنوعیت استفاده از وسایل مخابراتی هوشمند نظیر تلفن همراه هوشمند و ممنوعیت عضویت در احزاب، گروه‌ها و دسته‌جات سیاسی و اجتماعی به مدت دو سال محکوم کرده بود.

سعیدی در تجمع روز جهانی کارگر (۱۱ اردیبهشت) بازداشت شد و پس از ۳۳ روز بازداشت موقت در بند امنیتی ۲۰۹ زندان اوین تا پایان دادرسی به قید وثیقه ۳۳۰ میلیون تومانی آزاد شد. با وجود اینکه فعالیت ایشان در دفاع از حقوق کارگران بوده است اما با پرونده سازی نهادهای امنیتی اتهام اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت کشور و اخلال در نظم عمومی را بر او وارد کرده‌اند. برای جلوگیری از فعالیت‌های سعیدی در دفاع از حقوق کارگران ایشان از سال ۸۴ تا کنون بارها از کار اخراج شده و در آخرین بار در سال ۹۱ اخراج از کار شده است.

سندیکای کارگران شرکت واحد حکم ناعادلانه و ظالمانه حسن سعیدی را قویا محکوم می‌کند و خواستار لغو احکام صادره علیه این عضو سندیکا و تمامی کارگران، معلمان و حامیان کارگر در بند می‌باشد.

 

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

..............................................................................

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

تایید حکم ۵ سال زندان حسن سعیدی درشعبه ۳۶تجدیدنظر دادگاه انقلاب تهران+

 

 طبق خبر منتشر شده در کانال سندیکای شرکت واحد، حکم زندان حسن سعیدی عضو سندیکای کارگران شرکت واحد صادر شده است.

 این در حالی است که طی  چند هفته گذشته احکام ۵ سال زندان برای کارگران هفت تپه، علی نجاتی و‌ اسماعیل بخشی و محمدخنیفر ؛ و همچنین مدافعان جنبش کارگری، سپیده قلیان، امیر حسین محمدی فرد، ساناز الهیاری، امیر امیر قلی  و عسل محمدی ، در بی دادگاه های مدافع سرمایه صادر شده است.

صدور اینگونه احکام نشان از آن دارد که حامیان زر و زور برای دفاع از منافع سرمایه داران دست به هر کاری خواهند زد، اگر لازم باشد با تک‌تیرانداز ها مردم گرسنه را در خیابان ها مورد اصابت قرار می دهند و آنجا که این‌امکان را داشته باشند با احکام فله ای کارگران و مدافعان جنبش کارگری را به بند می کشانند.

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه صدور احکام ضد کارگری را محکوم کرده و‌اعلام میداریم‌ که طبقه کارگر با زندان و شکنجه مرعوب نخواهد شد.

 

زنده باد اتحاد و همبستگی طبقاتی کارگران

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

یکشنبه / ۸  دی / ۹۸

....................................

تایید حکم ۵ سال زندان حسن سعیدی

 عضو سندیکای کارگران شرکت واحد در دادگاه تجدید نظر

 به دیوان عالی شکایت می‌بریم

 

آقای سید مصطفی رضوی وکیل آقای حسن سعیدی عضو سندیکای کلرگران شرکت واحد در مصاحبه با ایلنا اعلام کرد حکم ۵ سال زندان حسن سعیدی در شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر تایید شده است اما به این حکم در دیوان عالی شکایت می‌کنیم.

رضوی: حکم ۵ سال حبسِ "حسن سعیدی" تایید شد/ به دیوان عالی شکایت می‌بریم

وکیل حسن سعیدی از تایید حکم موکلش در دادگاه تجدیدنظر خبر داد.

سیدمصطفی رضوی (وکیل حسن سعیدی) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، از تایید حکم این فعال کارگری در دادگاه تجدیدنظر خبر داد.

این وکیل دادگستری گفت: بعد از تجدیدنظرخواهی، پرونده به شعبه‌ی 36 تجدیدنظر تهران ارجاع شد؛ ما منتظر بودیم تشکیل جلسه بدهند؛ معمولا در پرونده‌هایی که احکامِ حبس بلندمدت دارند، تشکیل جلسه می‌دهند و به دفاعیات وکیل گوش می‌دهند اما متاسفانه بدون تشکیل جلسه اعلام کردند بیایید دادگاه.

وی ادامه داد: بعد از مراجعه به دادگاه، متوجه شدم دفاعیات تجدیدنظرخواهی رد شده و همان حکم دادگاه بدوی، یعنی پنج سال حبس و دو سال ممنوعیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی و گوشی هوشمند، عیناً تایید شده است.

رضوی در پایان تاکید کرد: حتماً به دیوان عالی شکایت می‌کنیم و امیدواریم آنجا این حکم شکسته شود.

.........................................................................................................................

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©