Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷ برابر با  ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷  برابر با ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
رونق "صنعت" دروغ پردازی در رژیم ولایت فقیه

 رونق "صنعت" دروغ پردازی در رژیم ولایت فقیه

 

یوسف لنگرودی

 

 

محموداحمدی نژاد درمصاحبه ای با خبرنگارتلویزیون دولتی اسپانیا، اعلام کردکه " هرگز مخالفان را سرکوب نکرده ایم" واز "آزادانه" بودن انتخابات در ایران سخن می گوید. او وقتی از سوی خبرنگارمزبور درباره وضعیت موسوی و کروبی مورد سئوال قرار می گیرد با پررویی تمام می گوید " شما چرا باید بدانید؟ مگر شما وکیل مدافع آنان هستید؟"

 

احمدی نژاد، آن طور که در باره اش شایع است، مردک چندان هالو و از دنیا بی خبری نیست. او تا به حال نشان داده که مانند دیگر مقامات رژیم اسلامی از برخی تجربه ها و گفته های دیگران برای پیشبرد هدف های خود به خوبی استفاده می کند. او مثلااین گفته مشهور" گوبلز"وزیر تبلیغات آلمان نازی را  که " دروغ هرچه بزرگتر باشد، تاثیرش بیشتر است" بامهارت آموخته و با جدیت تمام به کار می گیرد. هرچند که برای آموختن این "هنر" لازم نبوده ونیست که آن را از بیگانگان بیاموزد؛ چراکه در میان مرشدان و پیشکسوتانش افراد زیادی یافت می شوند که دراین صنعت در جهان سرآمد هستند و با کلاه شرعی، توسل به تزویر وریا ودروغ را رسما جایز می شمارند. رهبران وآیت الله های حکومتی، مظهر چنین اساتیدی هستند که احمدی نژاد تا دل تنگش بخواهد می تواند دروس حوزه ای مربوط به  دروغ و شارلاتانیسم را از آنان بیاموزد.

 

همین چندی پیش بود که او اعلام کرد با حذف یارانه ها، وضعیت اقتصادی مردم بهبود خواهد یافت!  ویا لاف زدن دایمی و بزرگ نمایی دستاوردهای نظامی، هسته ای و فضایی جمهوری اسلامی را که تنها برای برخی نیروی های خودی و هنوز متوهم به نظام اسلامی سرهم بندی می شوند، از جمله دروغ های شاخداری هستند که از زبان احمدی نژاد شنیده می شود.

 

این بارنیزاو در روزروشن وبه طوربی شرمانه ای می گوید که " کسی در ایران مورد سرکوب قرار نمی گیرد". این در حالی است که امروزتنها " خواجه حافظ شیرازی" است که از سرکوب روزمره و وحشیانه مخالفین توسط حکومت بی خبر است. اگر نه، مدت هاست که همه جهانیان به خوبی می دانند  در ایران بر مخالفین حکومت چه می گذرد؛ حکومتی که مخالفین خود را از پل هابه پایین پرتاب می کند، با اتوموبیل از روی شان رد می شود، توسط اوباشان خود آنان را با تفنگ، قمه و کارد مورد حمله قرار می دهد وبه قتل می رساند و در زندان مخالفان را به جوخه اعدام می سپارد و بسیاری را مورد شکنجه داده، پسران و دختران مخالف را درزندان مورد تجاوزقرارمی دهد. ماجرای جنایتکارانه زندان کهریزک را هیچ کس فراموش نکرده است. همین امروز نگرانی زیادی از اذیت و آزار و شکنجه زندانیان درهمه زندان های ایران مخصوصا زندان های اوین و رجایی شهر وجود دارد. احمدی نژاد آنچنان دروغ می گوید که گویی همه این رویدادها نه در کشوری به نام ایران، بلکه درسیاره ای دور دست اتفاق افتاده است.

 

پیش از سی سال است که حکومت اسلامی همچون اختاپوسی هولناک، مردم ایران را به گروگان گرفته و ابتدایی ترین حقوق شهروندی شان را زیرپا می گذارد و هرنوع اعتراض شان را با سیاست سرب داغ پاسخ می دهد اما احمدی نژاد این بار نیز کور خوانده و دروغ های گوبلزی اش کمکی به او و رژیم ولایت فقیه نخواهد کرد. بر اثرایستادگی و مقاومت مردم در برابر طرح ها ونقشه های رژیم اسلامی، جهانیان دریافتند که واقعیت های موجود درایران ازچه قرار است. همه می دانند که مردم و مخالفین حکومت اسلامی به طور وحشتناکی سرکوب می شوند.

 

حضور سنگین نیروهای امنیتی و تبدیل کشور به پادگان نظامی برای مقابله با مبارزات مردمی در روزبیست وپنجم بهمن و متعاقب آن سه شنبه های اعتراضی که به "روز خشم" شهرت یافته اند، مخصوصا انواع تهدیدها و تدابیرشدید امنیتی در روز چهارشنبه سوری، بخوبی این دروغ گویی بزرگ احمدی نژاد را برملا می کند و او را به همراه کل نظام جمهوری اسلامی هرچه بیشتررسوا می سازد. از حق نباید گذشت که حکومت اسلامی درکناربه فقروفلاکت کشاندن مردم، در زمینه هایی نیزپیشرفت های بی مانندی درسطح جهانی داشته که نادیده گرفتن شان واقعا بی انصافی محض است :  رونق چشمگیرصنعت زندان سازی و پرکردن این زندان ها از فرزندان مردم، گسترش چشمگیرقبرستان سازی وپر کردن اجساد مخالفان در آن و رونق صنعت "مقدس" دروغگویی برای فریب مردم و حفظ نظام قرون وسطایی اش. بنابراین در برخی از زمینه ها چندان هم نباید از جمهوری اسلامی ناامید بود.

 

پنج شنبه – بیست وششم اسفندماه هشتادونه

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©