Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷ برابر با  ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷  برابر با ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی (راه کارگر)

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی  ایران (راه کارگر)

 

با سیاست جنون آمیز و انتقام جویانه ی حاکمیت اسلامی مقابله کنیم

 

ضربه ی گیج کننده حضور میلیونی مردم در ۲۵ بهمن ۸۹ ، حکام اسلامی را دچار جنون کرده است. نمایندگان رانت خور مجلس، با دیدن قدرت مردم در تظاهرات روز  خشم، از صندلی هایشان کنده شده و فریاد های مرگ بر موسوی و کروبی سر دادند. ساندیس خورهای روحانی در میدان ارگ تهران به تحصن نشستند.  نیروهای بسیجی و گارد های مسلح با سازماندهی نمایش تشیع جنازه شهید صانع ژاله عضو انجمن قلم کردستان، جنایت خود را تکمیل کردند و اعتراض دانشجویان دانشگاه هنر را سرکوب نمودند. آن ها که صانع ژاله و محمدمختاری را با گلوله کشتند، حالا در مقام تشیع کنندگان بر زخم جانکاه شهادت صانع ژآله نمک می  پاشند. دزدیدن شهید مردم، فریادهای مرگ بر موسوی، کروبی و خاتمی، دستگیری های گسترده و سازماندهی تبلیغات سراپا دروغ در صدا و سیما، نشان می دهد که حرکت مردم در ۲۵ آنچنان ضربه ی کاری بر پیکر رژیم اسلامی زده که دچار جنون شده است.

 

حکومت اسلامی که ادعای حمایت از جنبش مردم تونس و مصر را داشت، با رسوائی گسترده ای روبرو شد ه و همچون مار زخم خورده تلاش دارد از مردم انتقام بگیرد. تهدیدات دادستان کل کشور مبنی بر محاکمه سازماندهندگان حرکت و سازماندهی کهریزکی دیگر در مسگرآباد و حمله به دانشجویان دانشگاه هنر، نمونه هائی از سیاست انتقام  جویانه ی حکومت اسلامی است. حکومتی که در انزوای کامل جهانی قرار گرفته و برای درهم شکستن مقاومت مردم از هیچ جنایتی ابا نخواهد داشت.

 

سازمان ما ضمن محکوم کردن سیاست انتقام جویانه ی حکومت اسلامی، نسبت به اقدامات جنایت کارانه اش علیه دستگیر شده گان تظاهرات ۲۵ بهمن، علیه زندانیان سیاسی، علیه دانشجویان و علیه سران اصلاح طلب هشدار می دهد و همگان را فرا می خواند که به هر وسیله ی ممکن به افشای این سیاست ددمنشانه بپردازند. باید با رسواکردن هر چه بیشتر حاکمان اسلامی، اجازه نداد که تیغ انتقام را بر گلوی مردم جان به لب رسیده قرار دهند. این بر فعالان و سازمانگران حرکت های توده ای در داخل کشور است تا با گسترش پایه های مبارزاتی خود در میان کارگران و زحمتکشان و ستم دیده گان  و بسیج هر چه بیشتر مردمی، در برابر تعرض حاکمیت سد مستحکم تری بنا کنند.

 

سازمان ما از تمامی فعالان سیاسی و تشکل های دمکراتیک می خواهد که نسبت به این سیاست جنون آمیز و انتقام جویانه واکنشی گسترده نشان داده و با سازماندهی  آکسیون های گوناگون، افکار عمومی جهان را نسبت به جنایات جمهوری اسلامی در ایران آگاه گردانند.  نباید اجازه داد رژیم جنایتکار اسلامی،  جنبش ضداستبدادی مردم ایران را به خاک و خون بکشاند.

 

سرنگون باد جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، زنده باد سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

۲۷ بهمن ۱۳۸۹ـ ۱۶ فوریه ۲۰۱۱

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©