Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
جمعه ۱۹ فروردين ۱۳۹۰ برابر با  ۰۸ آوريل ۲۰۱۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :جمعه ۱۹ فروردين ۱۳۹۰  برابر با ۰۸ آوريل ۲۰۱۱
اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر)

 

 

 

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر)

 

حمله قوای نظامی دولت عراق به قرارگاه اشرف را محکوم می کنیم !

 

 

براساس اطلاعیه منتشر ه توسط دبیرخانه شورای ملی مقاومت وابسته به سازمان مجاهدین ساعت چهار و چهل‌و پنج دقیقه بامداد امروز به وقت عراق قوای نظامی دولت عراق قرارگاه اشرف سازمان مجاهدین را مورد حمله قرار داده است.  سازمان مجاهدین همچنین از قول" تلویزیون العربیه"اعلام کرده است که در حین یورش نیروهای نظامی مجهز به زرهپوش عراقی به این قرارگاه در شمال بعقوبه و اشغال بخشی از آن تعداد ۹نفر از نیروهای مستقر در این قرارگاه کشته و ده ها تن زخمی‌شده‌اند.

 

این اولین بار نیست که دولت عراق پس از سقوط رژیم صدام حسین قرارگاه اشرف را مورد حمله قرار می دهد. برای نیروهای آزایخواه ایران روشن نیست که سازمان مجاهدین تحت کدام توافقات با دولت عراق، که دارای روابط تنگاتنگی با رژیم جمهوری اسلامی است، و یا کدام تضمین ها از سوی دولت های ثالث همچنان نیروهای خود را در این قرار گاه نگهداشته که هر چند گاه یک بار قرار گاه مزبور مورد تهاجم قوای مسلح دولت عراق قرار گرفته و موجب جان باختن ساکنان قرارگاه می شود.

 

هئیت اجرائی سازمان ما حمله قوای نظامی عراق به قرارگاه اشرف را قویا" محکوم کرده و از جان باختن تعدادی از ساکنان قرارگاه ابزار تاسف می کند. همانطور که سازمان ما بارها اعلام کرده است به ساکنان این قرارگاه  باید پناهندگی سیاسی اعطاء شده و شرایط انتقال آنها به کشورهای امن از لحاظ پناهندگی زیر نظر صلیب سرخ جهانی و کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل مهیا شود. در چنین شرایط امن به لحاظ پناهندگی است که این افراد خود راسا" باید در مورد سرنوشت سیاسی شان تصمیم گیری کنند. هر نوع تحمیل شرایط اجباری به ساکنان این کمپ و تصمیم گیری در مورد سرنوشت سیاسی آنها توسط هر نیروئی به هر شکل و وسیله ای محکوم و مردود است.

 

سازمان ما همچنین در مورد تحويل اعضای کمپ مجاهدین به رژیم جمهوری اسلامی هشدار می دهد. تحویل ساکنان قرار گاه اشرف  معنائی جز شکنجه های وحشیانه و اعدام آنها نخواهد داشت. از همین رو لازم است که در شرایط حاضر اداره این قرارگاه به صلیب سرخ جهانی و کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل واگذار شده و امنیت جانی ساکنان قرارگاه توسط نهادهای مزبور تامین گردد.

 

سرنگون باد  رژیم  جمهوری اسلامی

زنده با آزادی، زنده باید سوسالیسم

هئیت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر)

جمعه ۱۹ فروردين ۱۳۹۰،   ۰۸ آوريل ۲۰۱۱

 

 

 

 

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©