Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۱ برابر با  ۰۴ اکتبر ۲۰۱۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۱  برابر با ۰۴ اکتبر ۲۰۱۲
«ایران تریبونال» و این با ر « خانم مینا احدی »

 

«ایران تریبونال»  و این با ر « خانم مینا احدی »!

سعید صارمی

خانم احدی، نگاهتان را از بالایی‌‌ها برداشته و به پایین بنگرید، خیابان‌ها را بنگرید، 

بالاخره همانطور که انتظار می‌‌رفت ، خانم " مینا احدی " هم به کار زار تبلیغاتی " ایران تریبونال " پا گذاشت. ایشان در ۲ اکتبر با قرار دادن مقاله‌ای در سایت‌های متعلق به " حزب کمونیست کارگری "  به این کارزار تشریف آوردند. قبل از طرح هر مساله‌ای ابتدا عنوان کنم که ایشان در مقاله فوق الذکر ،  بی‌ ربطی‌ و بی‌ اطلاعی خودش را از موضوع " ایران تریبونال " به وضوح نشان می‌‌دهد! و این در اولین جمله این مقاله قابل تشخیص هر خواننده‌ای می‌‌باشد، که از این موضوع اطلاعی هر چند ناقص داشته باشد. برای روشن شدن این قضیه ، بهتر است به خود ! مقاله رجوع کنیم.

ایشان در اولین جمله می‌نویسند که : " دومین دادگاه ایران تریبونال روز‌های ۲۵ تا ۲۷ اکتبر در لاهه برگزار می‌‌شود". بهتر بود ایشان می‌‌گفتند که " دومین مرحله دادگاه ایران تریبونال  "، در لاهه برگزار می‌‌شود و نه دومین دادگاه! همانطور که بر همگان واضح و مبرهن است ، هنوز هیچ حکمی در دادگاه اول صادر نشده که منجر به تشکیل دادگاه دومی‌ گردد! یا خانم "مینا احدی" از حقوق سر رشته‌ای ندارند، یا از روند " ایران تریبونال " چیزی نمی‌‌دانند. 

 ایشان در بخشی از همان مقاله می‌‌نویسند که : " اگر این دادگاه را برگزار کنندگان به کمک " شیطان رجیم " هم بر پا کرده باشند ، مهم نیست "! 

قبل از هر چیز این نکته را بگویم که نگارنده این سطور ۳ مقاله در انتقاد به روند این دادگاه به رشته تحریر در آوردم و در هیچکدام از آن مقالات ، حتی کوچکترین اشاره‌ای به کمک خارجی‌ نکردم. به اصطلاح ، چون در این باره چیزی نمی‌‌دانستم، اظهار نظری هم نمی‌‌کنم. و تا آنجایی هم که به یاد دارم، برگزار کنندگان این " کارزار " هم ، کمک گرفتن از جریانات دولتی را قویاً تکذیب کرده اند. اما چیزی که جالب است ، این موضوع می‌‌باشد که خانم " مینا احدی " دارد قبح قضیه " کمک گرفتن " از خارجی‌ را ( تو بخوان سر سپردگی به خارجی‌ ) می‌‌شکند! ایشان با زبان! ی رسا در وصف " کمک گرفتن از شیطان رجیم " قلمفرسایی می‌‌کند! 

خانم احدی! 

نقل قول فوق الذکر، بیش از آن که دفاعی باشد از " ایران تریبونال"؛ بیشتر به این می‌‌ماند که هجومی به آن است! در بهترین حالت ، می‌‌تواند یک دفاع خیلی‌ بد از " ایران تریبونال " باشد! این در حالی‌ است که گردانندگان " ایران تریبونال " بارها و بارها از " استقلال مالی و سیاسی " ایران تریبونال " گفته و نوشته اند.

 البته نگارنده از سابقه همکاری شما با خانم " نازنین افشین جم" ( که به شکلی‌ کاملا ! اتفاقی هم " سلطنت طلب " است و هم "  باز  به شکلی‌ خیلی‌ اتفاقی  همسر وزیر دفاع کانادا، و هم عضو " بنیاد امنیت بین‌المللی هالیفاکس") می‌‌باشد، مطلع هستم. هم من و هم شما و هم دیگران بخوبی می‌‌دانند که آقای " پیام اخوان " که دادستان " دادگاه ایران تریبونال " می‌‌باشند هم ، به شکلی‌ کاملا اتفاقی عضو همان بنیاد " هالیفاکس  " و همچنین عضو " بنیاد برومند " هم می‌‌باشند. " بنیاد امنیت بین‌المللی هالیفاکس"  همان بنیادی ‌ست که به شکلی؛ کاملا اتفاقی، چند ژنرال عضو " ناتو "، و صد البته باز هم به شکلی‌ کاملا تصادفی، " اهود باراک " و " جان مک کین " هم عضو آن می‌‌باشند!  

خانم " مینا احدی " در بخش دیگری از مقاله فوق الذکر می‌‌نویسند که ؛ " اگر تریبونالی تا کنون برگزار نشده است دقیقا به دلیل همراهی دول غربی با حکومت اسلامی ایران، ادامه روابط سیاسی و اقتصادی با این حکومت و سکوت در مقابل جنایت غیر قابل تصور اینها بوده است ".

در حقیقت خانم " مینا احدی " ، با زبان بی‌ زبانی می‌‌گوید که برگزاری " ایران تریبونال " ، بدلیل قطع رابطه " سیاسی و اقتصادی دول غربی " با حاکمیت امکان تحقق‌ یافته است! و در غیر اینصورت امکان تحقق‌ نداشت! خانم " مینا احدی " اینطور به خواننده القا می‌‌کند که، گویا برگزاری " ایران تریبونال " در درجه اول به خواست دول غربی بستگی دارد، و نه مردم! خانم " احدی"، به خواننده "کد " می‌‌دهد. پس خواننده مقاله فوق الذکر باید شکر گذار دول غربی ! یا به قول خانم " احدی"،   ( شیطان رجیم ) باشند، زیرا اگر دول غربی نمی‌‌خواستند، این تریبونال هرگز امکا! ن تحقق‌ نداشت!

" خانم مینا احدی"، دارد قاعده بازی در بساط جریانات استعماری را یادمان می‌‌دهد! بقول معروف " تمام راه‌ها به روم ختم می‌‌شود " ! بهتر است بگوییم که از نظر خانم " مینا احدی " تمام راه‌ها به " دول غربی " ختم می‌‌شود! ایشان کاملا مثل آقای " پیام اخوان " استدلال می‌‌کنند. آقای " پیام اخوان " هم همین " قاعده بازی " را مدام در مصاحبه خودش،  یادآوری می‌‌کرد!


خانم " مینا احدی " ، همزمان که این مطلب را مینویسم ، خبر دار شدم که در تهران و مشهد، مردم در اعتراض به گرانی دست به تظاهرات زده اند. و این چقدر موجب خوشحالی‌  است! من و کسانی‌ مانند من، به این نیروی عظیم اعتقاد داریم و نه دول غربی! باشد که حاکمیت فاشیستی به زور قهر مردم سرنگون شود. این قاعده‌ای است که من و کسانی‌ مانند من ، به آن اعتقاد داریم. نام این قاعده ، اراده معطوف به آزادیست. اراده ایست معطوف به مردم. اراده‌ای که اعتقاد دارد حتی اگر تمام دول غربی با این رژیم همکاری کنند، با ز هم با اراده مردم می‌‌شد که تریبونالی بر پا شود. اما ! قاعده‌ای که شما ، آن را تبلیغ می‌‌کنید، از جنس دیگریست. اراده شما بر کسب قدرت استوار است و نه آزادی! اراده شما باید با اراده "دول غربی" هم گام شود! زیرا نگاه شما با قدرت است، و نه با مردم! از همین روست که نگاه به بالا دارید!


اگر بخواهم منصفانه قضاوت کنم، اراده شما حتی ، اراده کسب قدرت هم نیست، بلکه تطهیر آن است! در نظر مردم ، دول غربی همان جانیان " کابل و بغداد  هستند، که شما آنان را بزبانی دیگر حامیان " حقوق بشر" نامیدید!

خانم احدی! کلید انقلاب ، در دست مردم است، نه قدرت‌های استعماری! به خیابان‌ها بنگرید و مردم خشمگین را دریابید! 

با امید با سرنگونی رژیم فاشیستی حاکم بر ایران بدست مردم!

و با آرزوی برقراری جمهوری مردمی، و تحقق استقلال، آزادی و عدالت اجتماعی!

با احترام، سعید صارمی

۳ اکتبر ۲۰۱۲

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©