Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۱ برابر با  ۲۳ اگوست ۲۰۱۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۱  برابر با ۲۳ اگوست ۲۰۱۲
SANGER I SVERRESBORG ALLE BARNEHAGE

 

 

اطلاعیه ی برگزاری کنگره هفدهم

سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

هفدهمین کنگره سازمان کارگران انقلابی ایران ( راه کارگر)  با حضور اعضاء شرکت کننده  و مهمانان دعوت شده به کنگره و با دستورِ کارِ بررسی و تصویب گزارش سیاسی و سند وظایف، اصلاحات اساسنامه و قطعنامه ی « در باره راه حل فدرالی برای ایران» برگزار شد. گزارش عملکرد یک سالهِ سازمان، پیشتر توسط هیئت اجرائی منتخب کنگره شانزدهم  به مجمع عمومی سازمان ارائه و به تصویب رسیده بود.

کنگره هفدهم سازمان گزارش سیاسی و سند وظایف سازمان را با تصحیحاتی که حاصل مباحثات کنگره و جمع بندی کمیسیون سیاسی منتخب کنگره بود به تصویب رساند؛ سپس قطعنامه ی « در باره راه حل فدرالی برای ایران» را پس از بحث و بررسی مفصل  تصویب کرد و اصلاحات لازم در اساسنامه ی سازمان را بر پایه پیشنهادات کمیسیون اساسنامه و مباحث کنگره به عمل آورد.

در پایان، «هیئت اجرائی» و «کمیسیون مرکزی نظارت و بررسی شکایات» را انتخاب کرده و با تصویب پیامی در گرامیداشت یاد و خاطرهِ شهدایِ راهِ آزادی و سوسیالیسم و پیام  به کارگران و زحمتکشان و با خواندن سرودِ انترناسیونال به کارِ خود پایان داد.

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران( راه کارگر)

اول شهریور ۱۳۹۱ برابر با ۲۲ اوت ۲۰۱۲

 





 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©