Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ برابر با  ۲۵ جولای ۲۰۱۳
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲  برابر با ۲۵ جولای ۲۰۱۳
بیانیه حزب اتحادیه دمکراتیک کردستان سوریه

بیانیه حزب اتحادیه دمکراتیک کردستان سوریه

 

بیانیه حزب اتحادیه دمکراتیک در مورد حمله سلفی ها در کردستان سوریه و پشتیبانی نظامی اتحادیه اروپا از اپوزیسیون سوریه

 

 

21 July 2013

در روزهای اخیر ، وقایعی صحنه سیاسی سوریه را روشن تر کرده است . بخصوص حمله سبعانه ای که توسط جبهه اانصره و بلاد اسلامی شام  و عراق وابسته به القاعده در تل ابید و کردستان صورت گرفت. این ها حملات از پیش طراحی شده برای وادار ساختن مردم کرد به ترک محل اقامت خود و پذیرش راه و روش سلفی ها و جهادی در کردستان و همه مردم  سوریه است

 .

روزهای اخیر ، فریب و دروغ برخی گروهایی را که در اپوزیسیون سوریه هستند آشکار کرد .برخی از این گروه ها و نیروهای مسلح با بیان اینکه اسلام ایدئولوژی آنهاست دست به قتل کسانی می زنند که با آنها مخالف هستند .این همان سیاست رژیم بعثی است . اکنون بیش از پیش روشن شده است گروه هایی که به نام  اسلام در سوریه در حال جنگیدن هستند رویاروی مردم قرار می گیرند . بنابر این ما به مردم سوریه اطمینان می دهیم کسانی که امروز به روی مردم در کردستان سوریه اسلحه می کشند ، فردا همین کار را در دمشق و حلب و دیر و زر  تکرار خواهند کرد .این همان سیاست حزب بعث است  که امروزه دنبال می شود .

 

از نظر زمان بندی  این جنگ که علیه مردم کردستان رخ می دهد نیز حائز اهمیت است . در حال حاضر خواست های  پشتیبانی سیاسی و نظامی از اپوزیسیون شنیده می شود . سرازیر شدن اسلحه از سوی کشورهای دوست اپوزیسیون و کشورهایی که رژیم اسد را پشتیبانی می کنند بر وخامت اوضاع اضافه می کند .این کمک های تسلیحاتی به ضرر مردم سوریه و کردستان است   .

در حال حاضر اتحادیه اروپا در حال آماده کردن مذاکرات جهت حمایت از ارسال اسلحه برای اپوزیسیون سوریه است .فرانسه و انگلستان زمینه را آماده می کنند .

پس از آنکه مشخص شد انقلاب سوریه از مسیر خود خارج شده و انچه از آن بعنوان آزادی و دمکراسی یاد می شود فریب تاریخ و سیاست است ، حزب اتحادیه دمکراتیک بیانیه زیر صادر کرد :

    

ما در حزب اتحادیه دمکراتیک به مردم خود اطمینان می دهیم با حملات خائنانه ای که بجای مبارزه با اسد به مبارزه با مردم در کردستان پرداخته اند مقابله خواهیم کرد . ما اطمینان می دهیم برای مقابله با هرگونه حمله ای در حال حاضر و در آینده آماده هستیم .

 

   ما در حزب اتحادیه دمکراتیک معتقد هستیم که حمله اخیر ،  ماهیت مزورانه شعار های سیاسی این گروه ها را که ادعا می کنند در مقابله با رژیم اسد از آزادی و دمکراسی دفاع  می کنند و دفاع از شهر حمص را بعنوان پایتخت انقلاب معرفی می کنند در حالی که رژیم اسد این شهر را محاصره کرده برملا می کند .

 

حزب ما از همه نیروها صرف نظر از اینکه از کدام طرف پشتیبانی می کنند ، اپوزیسیون یا رژیم می خواهد با ارسال اسلحه و کمک های نظامی  به رژیم بعثی و اپوزیسیون مخالفت کنند زیرا به بهتر شدن اوضاع کمک نخواهد کرد و شدت تخاصمات را افزایش خواهد داد و در انتها این مردم سوریه هستند که بهای آن را خواهند پرداخت .

منبع :

http://siasitheoric.blogspot.de/2013/07/blog-post_24.html#more

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©