Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ برابر با  ۰۲ نوامبر ۲۰۱۵
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴  برابر با ۰۲ نوامبر ۲۰۱۵
حزب دمکراتیک خلق ها در زیر بمب باران ها و بمب گذاری ها به مجلس راه یافت

حزب دمکراتیک خلق ها در زیر بمب باران ها و بمب گذاری ها به مجلس راه یافت

صلاح الدین دمیرتاش :

ما بدون هر گونه‌ كمپینی توانستیم از سد ۱۰ در صد دوباره‌ بگذریم. ما نخواستیم دیگر خون از دماغ كسی بیاید و كمپین بكنیم. ...

نتیجه‌ انتخابات به‌ همه‌ مردم تركیه‌ مبارك. آنچه‌ كه‌ بسر ما آوردند بر سر هر حزبی میاوردند نه‌ تنها نزدیك به‌ ۱۱ درصد رای بلكه‌ از صفحه‌ سیاست پاك می شد.

از فردا از هر زمان بیشر در مقابل ظلم و ستم خواهیم ایستاد. در این شرایط كسی جایی برای جشن گرفتن ندارد بلكه‌ در شرایط جنگی و كشتار نمی توان عید و سرور برپا كرد. تشكر از كسانی كه‌ با همه‌ مشكلات به‌ ما رای دادند و مارا دوباره‌ به‌ مجلس فرستادند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حزب دموکراتیک خلق ها با خون از حق هواداران خود دفاع کرد،

عمار گلی

 کافی است نیم نگاهی به کمپین های انتخاباتی دو انتخابات اخیر بیاندازیم

در دو انتخابات اخیر به کمپین های انتخاباتی هیچ حزبی تعرض نشد، عضو و هوادار هیچ حزبی کشته ٬بازداشت و مجروح نشد. این احزاب برای کمپین های انتخاباتی خود از بودجه های میلیونی برخوردار بودند. هواداران آنها هفته ها در خانه محاصره و گلوله باران نشدند.

در مقابل

۲۹۰ عضو و هوادار حزب دموکراتیک خلق ها در ۵ ماه گذشته کشته شدند، ده ها بار به میتینگ ها و دفاتر این حزب حمله شد، آشکارا و در مقابل دیدگان همه مسئولان ارشد آک پارتی هواداران و رهبران این حزب را تهدید به قتل و بازداشت کردند.

رقابتی به غایت نا برابر

و حقیقت این است که تلاش اردوغان برای خارج کردن ه.د.پ از گود با مبارزه ای خونین بی سرانجام ماند. هرچند که بخشی رای دهندگان ه.د.پ مرعوب تهدید و کشتار شدند، اما نباید ۱۰ درصدی را که مقابل ماشین جنگی اردوغان و یارانش سینه سپر کردند و به صلح و برابری خلق ها آری گفتند فراموش کرد .

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©