Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ برابر با  ۱۱ فوريه ۲۰۱۳
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱  برابر با ۱۱ فوريه ۲۰۱۳
ب

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

کشتار مجاهدین در کمپ لیبرتی را محکوم  می کنیم

 

 

بر اساس اطلاعات انتشار یافته، کمپ لیبرتی مجاهدین در نزدیکی فرودگاه بغداد، ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه بامداد روز شنبه 21 بهمن ماه  مورد تهاجم موشک و خمپاره قرار گرفته است. در نتیجه این تهاجم تروریستی، متاسفانه  هفت تن از اعضای مجاهدین مستقر در این پایگاه جان باخته و تعداد زیادی- بر اساس برخی اطلاعات منتشر شده، میان پنجاه تا صد نفر- نیز زخمی شده اند. در سال های گذشته حملاتی از این نوع علیه کمپ اشرف مجاهدین نیر به دفعات به وقوع پیوسته بود. پس از اشغال عراق توسط آمریکا و بر سرکار آمدن دولتی با اکثریت احزاب شیعه، که رابطه نزدیکی با جمهوری اسلامی ایران دارند، دستجات تروریستی با دست بازتری حملات خود را عملی می سازند. این عملیات به ویژه پس از آن که نیروهای نظامی آمریکا خاک عراق را ترک کرده اند، تشدید شده است.

 

اصرار سازمان مجاهدین در نگهداری نیروهای نظامی خود در عراق، در حالی که در این کشور حکومتی با پیوندهای بسیار نزدیک با جمهوری اسلامی برسرکار است، اعضای  این سازمان را مرتباً در معرض تهاجمات تروریستی رژیم جمهوری اسلامی قرار می دهد. البته اصرار رهبری مجاهدین در ماندن در عراق، علیرغم همه خطرات و تلفات تاکنونی، ناشی از سیاست های این سازمان در ایفای نقش یک نیروی مسلح در چهارچوب  پیش برد سیاست های آمریکا در منطقه در قبال رژیم جمهوری اسلامی است.

 

 سازمان ما عملیات تروریستی رژیم جمهوری اسلامی و متحدین منطقه ای اش علیه پایگاه لیبرتی و به گلوله بستن انسان های بی دفاع  و غیر مسلح را محکوم می کند. این حمله و اقدامات جنایتکارانه مشابه علیه انسان های بی دفاع گرفتار آمده در دست متحدان رژیم اسلامی، از نوع کشتارهای دهه شصت است، که باید متوقف شود.  سازمان ما همچنین خواهان آن است که امکانات لازم برای حق انتخاب آزادانۀ  تک تک افراد گرفتار آمده  در کمپ لیبرتی برای خروج از عراق و گرفتن پناهندگی سیاسی و آغاز زندگی نوین فراهم آید.

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، زنده باد سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

22 بهمن 1391ـ 10 فوریه 2013

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©