Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ برابر با  ۲۲ اگوست ۲۰۱۵
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴  برابر با ۲۲ اگوست ۲۰۱۵
اطلاعیه هئیت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

اطلاعیه هئیت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 در باره برگزاری بیستمین کنگره سازمانی

 

کنگره بیستم سازمان ما برای بررسی  و تصویب گزارش سیاسی هئیت اجرائی سازمان در باره  تحولات سیاسی ایران، منطقه و جهان و روشن کردن راستاهای وظایف سازمان و بررسی عملکرد یک ساله ارگان های سازمانی در مردادماه امسال برگزار گردید. کنگره بیستم، گزارش عملکرد فعالیت های ارگان های تشکیلاتی و نحوه هدایت هیئت اجرائی سازمان که در سومین مجمع عمومی سازمان مورد بحث، بررسی و تصویب قرار گرفته بود را مورد ارزیابی قرار داد و به تصویب رساند. کنگره بیستم همچنین گزارش سالیانه کمیسیون مرکزی نظارت و رسیدگی به شکایات سازمان را مورد بحث قرار داد و آنرا تائید کرد. بررسی وضعیت طبقه کارگر در شرایط کنونی و وظایف پیش روی ما، از مواردی بود که کنگره روی آن تمرکز ویژه داشت و قطع نامه ای در این رابطه به تصویب رساند.   کنگره بیستم، بطور اخص فعالیت ارگان های تبلیغاتی سازمان را مورد ارزیابی قرار داده و قطعنامه ای برای گسترش هم آهنگی بخش های گوناگون و گسترده تر کردن فعالیت های آنها به تصویب رساند . «گزارش سیاسی کنگره بیستم» و قطع نامه در بارۀ «ضرورت مبارزه برای تشکل سراسری مستقل کارگران» هم زمان با این اطلاعیه انتشار می یابند.

کنگره سازمان پس از سه روز بحث و تبادل نظر، با انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیئت اجرائی  و کمیسیون مرکزی نظارت و رسیدگی به  شکایات به کار خود پایان داد.

 

هیئت اجرائی منتخب کنگره بیستم سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ برابر با ۲۱ اگوست ۲۰۱۵

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©