Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ برابر با  ۰۱ ژانويه ۲۰۱۶
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴  برابر با ۰۱ ژانويه ۲۰۱۶
سال 2016

 

پیام تبریک هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

فرارسیدن  سال نو میلادی مبارک باد

 

تقویم باز هم  ورق می خورد و جهان وارد سال ۲۰۱۶ میلادی می شود. سالی دیگری به تاریخ پیوست و تاریخ جدیدی که باید نوشته شود، شروع شده است.

 

 سالی که گذشت سالی همراه  با رنج ها و آلام بی وصف برای بخشی از جهان بود که در فقر، بیکاری، محرومیت، جنگ،  سرکوب ملی، مذهبی و قومی، فروخته شدن زنان و کودکان به نام بردگان اسیر در ملکوت زمینی دولت اسلامی، زیر سکوت بیشرمانه پیشوایان دینی، سال رها کردن خانه و کاشانه، سال برخاستن بزرگترین موج پناهندگان پس از جنگ جهانی دوم، سال غرق شدن کودکان و زنان و مردان بسیار در زیر امواج بیرحم دریاها.... سالی که ساکنان جهان با نفس های حبس شده زندگی را در ملتقای جنگ های سرد و گرم جدید سپری کردند... سالی که اختاپوس سرمایه، خون اردوی  کارو زحمت را هر چه  بیشتر مکیده و شکاف های طبقاتی در جوامع گوناگون و در سطح جهان را هر چه فراخ  تر ساخت...

 

اما درچهار گوشه سیارۀ ما، مبارزه طبقاتی علیه جهانی که سرمایه داری معاصر آن را به نکبت کشانده و به آستانه نابودی و تلاشی نزدیک ساخته، ادامه یافت .....

 

ما به همه آن هائی که سال جدید میلادی را جشن می گیرند، به ویژه کلیه مسیحیان کشورمان، شروع سال ۲۰۱۶ را  تبریک گفته و امیدواریم که در سال جدید مبارزه برای صلح، آزادی و عدالت هر چه بیشتر جهان گستر شود. باشد که  جهان محروم، تحت ستم و بهره کشی، سالی بهتر، پیروزتر و امیدبخش تری را رقم زند.

 

هیئت اجرائی  سازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر)

 

پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ برابر با ۳۱ دسامبر ۲۰۱۵

        

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©