Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
يكشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ برابر با  ۲۰ مارس ۲۰۱۶
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :يكشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵  برابر با ۲۰ مارس ۲۰۱۶
پیام نوروزی

 

پیام نوروزی

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

"بهارا زنده مانی زندگی بخش ! به فروردین ما فرخندگی بخش!"

عید نوروز ، فرارسیدن بهار روشنی بخش و رستاخیز زیبای طبیعت را به مردم ایران و همۀ مردمان همسایه - خویشاوند ایرانیان شاد باش می گوئیم.

جشن های بهاری در میان همه مردمان جهان زیبا و زندگی بخش اند ، اما ایرانیان از مردمانی هستند که با حساسیت ویژه ای رستاخیز طبیعت را انتظار می کشند و گرامی می دارند. ستایش عاشقانۀ آب و سبزه ، جوانه و گل و شوریدگی بلبل یکی از زیباترین چهره های فرهنگ ایرانی است. در این فرهنگ همچنین جشن بهاری ستایش نمادینی است از پیکار ابدی نیروهای روشنایی ، آزادی و زندگی در برابر تاریکی پرستان و ستمگران و مرگ گستران و پاس داشتِ امید به پیروزی مردمان بر نامردمان. در طول هزاره ها هرگاه و هرچه جغرافیای ایران خشن تر می شده و هرگاه و هرچه چیرگی نامردمان بیشتر ، تاریخ ایران بر پررنگ تر شدن تلاش های مردم برای پروراندن جوانه های این امیدِ زندگی بخش شهادت داده است. و بی هیچ تردید ، ایستادگی مردم ایران در سی و هفت سال گذشته در دفاع از نوروز و بهار در برابر حاکمان تاریک اندیش و مرگ گستر ، خود یکی از حماسی ترین چهره های پیکار فرسایشی آنان در برابر نظام ویران گر ولایت فقیه است.

در آستانه بهار ، بیائید در برابر همه آنانی که در پیکار "برای نانِ همه ، برای نور و برای سرود" جانفشانی کرده اند و می کنند و رنج می برند ، سر تعظیم فرود بیاوریم و تا حدِ امکان دستیارشان باشیم ، با این امید که "بهارِ همچنان تا جاودان در راه / همچنان تا جاودان بر شهرها و روستاهای" مان بگذرد.    

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی؛ زنده باد سوسیالیسم

 

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

يكشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ برابر با ۲۰ مارس ۲۰۱۶

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©