Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ برابر با  ۰۱ ژانويه ۲۰۱۶
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴  برابر با ۰۱ ژانويه ۲۰۱۶
یازده دی ماه، سالروز شهادت علیرضا شکوهی، دبیراول سازمان ما و روز شهدای سازمان ماست

پیام هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر)

 

به مناسبت روز شهدای سازمان

 

به آرمان بزرگ آن انسان های عاشق پایبند هستیم

 

یازده دی ماه، سالروز شهادت علیرضا شکوهی، اولین دبیراول سازمان و روز شهدای سازمان ماست. یازده دی روز تجدیدعهد ماست با رفقای شهید همرزم مان؛ رفقایی که سمبل شجاعت، پایداری و از خودگذشتگی بودند و در دفاع از آرمان بزرگ آزادی و سوسیالیسم، در برابر خصم خونخوار و پاسداران سیاهی و تباهی ایستادند و جان خود را فدا کردند. جانباختگان راه کارگر،  برای راه کارگری ها نماد همه شهدای راه رهایی و همه برپای دارندگان آتش اند، جان هایی که زندگانی شان عصاره فضایلی شد که شایسته زیستنی سزاوار است. آنان برای دنیایی عاری از ستم، بهره کشی، زور، سرکوب و بی حقی رزمیدند؛ تا هیچ بوده گان هر چیز شوند و بر سرنوشت خویش مسلط گردند. اگر چه شرایط پیکار سیاسی و طبقاتی دگرگون شده است، اما این هدف همچنان با ماست. آن پرچمی که رنگ خون شهدای ماست، هنوز پرچم ماست و برماست که با الهام از استقامت و پایداری شهدا به آرمان بزرگ آن انسان های عاشق پایبند باشیم.

 

امروز ما در شرایطی با شهیدان مان تجدید عهد می کنیم که از خاورمیانه خون می ریزد. سیاه ترین نیروهای ارتجاعی از اعماق دهشتناک و تاریک تاریخ در نتیجه سیاست های قدرت های امپریالیستی سربرآورده اند و در بطن رشته ای از تضادها و تناقضات منافع قدرت های محلی، بومی و فرامنطقه ای به قتل و کشتار و جنایت مشغولند. دریای مدیترانه به گورستان دریایی پناهجویان، فراریان و قربانیان جنگ، آشوب و ناامنی در منطقه تبدیل شده است. در حالی که مقاومت سربرمی دارد و مصاف های امید بخش و چالش های تازه ای در درون مراکز اصلی و پیرامونی سرمایه داری علیه سرمایه داری شکل می گیرد، این نظام همچنان بشریت را به سمت بربریت پیش می برد.

 

در کشور ما نیز بحران اقتصادی و اجتماعی شدت گرفته و در حالی که شکاف ها و منازعات جناحی عمیق تر شده و ورود به فصل وزن کشی انتخاباتی، این شکاف ها را وسعت داده، درهم شکستن هر گونه مقاومت موثر و سازمان یافته کارگران ، زحمتکشان  و اکثریت بزرگ جامعه در برابر سیاست های ریاضت کشانه، محور اساسی توافق جناح های متنازع حاکمیت است. در این شرایط ادامه مبارزه آشتی ناپذیر با ارتجاع حاکم، مبارزه در مسیر پیوند دو جریان اساسی پیکار برای نان و آزادی، تلاش در تقویت اتحاد چپ و گسترش همگرایی نیروهای طیف چپ و کارگری، ادامه همراهی و همکاری با نیروهای ضد سرمایه داری در خاورمیانه و همسویی و همبستگی با مبارزات ضد سرمایه داری در جهان و حفظ بقای رزمنده سازمان در خدمت این هدف ها، بخشی از اصلی ترین محورهای تجدیدعهد ماست.

در سالروز شهادت علیرضا شکوهی، روز شهدای سازمان، یک بار دیگر با همه یاران شهید مان عهد می بندیم که تا هستیم به آرمان بزرگ آنان وفادار باشیم.

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، زنده باد سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ برابر با ۰۱ ژانويه ۲۰۱۶

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©