Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
يكشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ برابر با  ۰۴ مارس ۲۰۱۸
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :يكشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶  برابر با ۰۴ مارس ۲۰۱۸
اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

اقدام تروریستی رژیم اسلامی

علیه فعالان حزب دمکرات کردستان ایران

 را قویاً محکوم می کنیم

 

بنا برگزارش منابع خبری وابسته به «حزب دمکرات کردستان ایران» عصر روز پنج‌‌شنبه دهم اسفندماه ١٣٩٦، صلاح رحمانی، ازاعضای فعال حزب دمکرات کردستان ایران و پسرش صباح رحمانی در اربیل کردستان عراق، طی انفجار بمب جاسازی شده در ماشین شخصی‌شان، به شدت مجروح و به بیمارستان‌های اربیل منتقل می‌شوند.این اقدام تروریستی توسط عوامل رژیم جمهوری اسلامی از طریق بمب جاسازی شده در ماشین صلاح رحمانی صورت گرفته است . متاسفانه صباح رحمانی 33 ساله که از سن هجده سالگی به صفوف حزب پیوسته بود در نتیجه جراحات وارده صبح جمعه یازدهم اسفندماه دربیمارستان جان باخت.

 

اقدام تروریستی  دهم اسفند  یکی از نمونه های متعدد اقدامات تروریستی جنایت کارانه جمهوری اسلامی علیه سازمان های کرد ایرانی است که توسط عوامل وابسته به دستگاه های امنیتی رژیم جمهوری اسلامی سازمان می یابد.

 

ما این اقدام تروریستی جنایتکارانه را قویاً محکوم  کرده و واقعه تاسف بار شهادت صباح رحمانی را به "حزب دمکرات کردستان ایران" و خانواده های وابسته تسلیت می گوئیم. برخلاف تصور خام نظام های دیکتاتوری و سرکوبگر مانند رژیم جمهوری اسلامی ایران، پاسخ مبارزه عادلانه علیه تبعیض ملی، سرکوب، ترور و قتل عام نیست. از نظرسازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر)، حل مسئله ملی در گروه پایان دادن به ستم ملی و تبعیض بر اساس ملیت، الغای کلیه تبعیضات قانونی و عملی بر اساس ملیت، تضمین حق ملل در تعیین سرنوشت و دفاع از اتحاد داوطلبانه همه ملیت های ساکن ایران و فدرالیسم منطقه ای به عنوان مناسب ترین راه حل برای مسئله ملی درایران می باشد.

 

 

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، دمکراسی و سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ برابر با ۰۳ مارس ۲۰۱۸

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©