Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ برابر با  ۱۸ جولای ۲۰۱۸
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷  برابر با ۱۸ جولای ۲۰۱۸
اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

در محکومیت ترور اقبال مرادی

 

اکنون، هنگام فریاد علیه کُردکشی است!

 

به گزارش «جمعیت حقوق بشر کردستان»، پیکر بی جان اقبال مرادی حوالی ساعت ۲۳:۳۰ سه شنبه ۲۶ تير  ۱۳۹۷ در حالی که به گفته شاهدان عینی آثار هفت گلوله بر جسدش باقی بوده، در اطراف رودخانه پنجوین شناسایی شده است. پَنجْوِین شهر کوچکی در استان سلیمانیه کردستان عراق است که  ۱۵ کیلومتر تا  مرز ایران فاصله دارد.

 

اقبال مرادی، فعال شناخته شده کرد، عضو رهبری جمعیت حقوق بشر کردستان؛ پدر زندانی سیاسی محکوم به اعدام زانیار مرادی  و عموی لقمان مرادی دیگر زندانی سیاسی محکوم به اعدام است که پیش از این نیز در سال ١٣٨٧ در حوالی پنجوین هدف حمله تروریستی قرار گرفته و پس از زخمی شدن و انتقال به موقع به بیمارستان، از مرگ نجات یافته بود.

 

ترور اقبال مرادی را باید در چهارچوب ترورهای زنجیره ای دستگاه های امنیتی جمهوری اسلامی در کردستان عراق به شمار آورد. پیش از این، صلاح رحمانی، از اعضای فعال «حزب دمکرات کردستان ایران» و پسرش صباح رحمانی در اربیل کردستان عراق در عصر روز پنج‌‌شنبه دهم اسفندماه ١٣٩٦ مورد حمله تروریستی قرار گرفته و کشته شدند  و در شبانگاە سه شنبه  پانزدهم اسفندماە  قادر قادری  از کادرها و فرماندهان برجستۀ حزب دمکرات کردستان، مورد اصابت بیش از بیست گلوله قرار گرفته  و ترور شد.

 

سازمان ما، «سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)» ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی جمهوری اسلامی علیه فعالان کرد، بر این نظر است  که این اقدامات رذیلانه، بر پایه انکار حق مردم کرد برای رسیدن به حق ملی خویش است. ما بر این نظریم  که دفاع قاطع از مبارزات مردم کردستان و دیگر ملیت های تحت ستم ایران برای حق تعیین سرنوشت خود، یکی از وظایف اصلی جنبش کمونیستی و چپ ایران است. نباید فراموش کرد که  حل مسئله ملی در گرو  پایان دادن به ستم ملی، الغای کلیه تبعیضات قانونی و عملی بر اساس ملیت، تضمین حق ملل در تعیین سرنوشت خود و دفاع از اتحاد داوطلبانه همه ملیت های ساکن ایران و فدرالیسم منطقه ای به عنوان مناسب ترین راه حل برای مسئله ملی درایران می باشد.

 

اکنون که  رژیم اسلامی با وحشت از مبارزات رو به گسترش مردم سراسر ایران روز به روز بر فشار بر زندانیان سیاسی، عقیدتی و مدنی در داخل زندان ها و اقدامات تروریستی در درون و بیرون از کشور می افزاید، و کُردکشی آشکاری را نیز پیشه ساخته، وظیفه همه فعالان سیاسی است که در کنار مبارزات کارگران، زحمتکشان، معلمان، بازنشستگان، زنان، جوانان و اقلیت های ملی ، مذهبی و فرهنگی قرار گیرند. تنها در کنار این سیل عظیم فرودستان جامعه است که می توان در برابر تعرض سازمانیافته حاکمیت استبدادی  و جنایتکار جمهوری اسلامی که ویرانی ایران از نتایج حاکمیتش است، سد محکمی ایجاد کرد و همچنین دست رد به سینه همه  نیروهای سطه جوی بین المللی و منطقه ای و هوادارنشان زد و مانع از آن شد که تلاش شان برای به انحراف کشاندن این جنبش شکوهمند توده ای معطوف به سرنگونی حکومت اسلامی، به ثمر بنشیند.

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، دمکراسی و سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر)

چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ برابر با ۱۸ جولای ۲۰۱۸

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©