Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ برابر با  ۳۰ دسامبر ۲۰۲۰
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹  برابر با ۳۰ دسامبر ۲۰۲۰
اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

به مناسبت آغاز سال نو میلادی

 

 

سالی که گذشت، سال انتقام طبیعت از طریق ویروس مرگبار کرونا بود که جان بسیاری از انسان ها را در ایران و جهان گرفته و میلیون ها خانواده را داغدار کرده است. انتقام طبیعت از سیاستی که به جای همبستگی با طبیعت، برنامه های سودمحورانه و غارتگرانۀ سرمایه داری را راهنمای خود قرار داده و  آینده کرۀ خاکی را به خطر انداخته است.

 

سالی که گذشت، سال مرگ هزاران هزار انسانی بود که در ایران و جهان قربانی سیاست های نئولیبرالیستی در زمینه بهداشت و درمان شدند. این سیاست های ضد انسانی به جای آن که سیستم بهداشت و درمان را به صورتی فراگیر ، برابر و رایگان در  خدمت همگان قرار دهند، آن را به منبعی برای سودجوئی های حریصانه تبدیل کرده و بسیاری را در برابر این ویروس مرگبار بی دفاع کرده است.

 

سالی که گذشت، سال حقانیت علم در برابر خرافات و دگم های منجمد شده ای بود که مردم را در برابر این ویروس مرگبار بی دفاع کرده است. قربانیان ویروس  کرونا، در کشورهائی که دین، دست در دست سیاست های نئولیبرالیستی و شبه فاشیستی سکان قدرت را در دست داشته و یا بر ارکان قدرت تاثیرات گسترده ای دارد، بسیار گسترده تر و فاجعه بارتر بوده است. در ایران ما که چهل سال اسیر حکومت دینی است نتایج این در هم آمیزی را چند ده هزار نفر از هموطنان مان  با جان خود پرداخته اند. این قربانیان بی گناه، این پیام روشن را به همگان داده اند که دین عرصه زندگی و اعتقاد فردی انسان هاست و اگر به عرصه اجتماع ، فرهنگ و سیاست گسترش داده شود، فاجعه می آفریند.

 

با امید آنکه سال نو میلادی، سال پیروزی بر کرونائی باشد که روال زندگی عادی چند میلیارد انسان در سراسر کرۀ خاکی را به هم ریخته است. به امید آنکه واکسن کرونا بتواند تاثیرگذار بوده و به صورتی رایگان به همه مردم در سراسر جهان برسد و سدی در برابر این پاندمی مرگبار ایجاد کند. بر همه ماست که حکومتگران ایران را تحت فشار قرار دهیم تا به خرید واکسن و تزریق رایگان و همگانی آن مبادرت ورزند.

 

در آستانۀ سال نو میلادی به همراه  همه اقلیت های مسیحی( کاتولیک، پروتستان، ارتدکس و ...)، ارمنی ها، آشوری ها، کلدانی ها و سریانی های کشورمان و همه ایرانیانی که در ایران و جهان این روز را گرامی می دارند، به استقبال سال نو می رویم و آغاز این سال را به همه آنها شادباش می گوئیم با این امید که سال آینده میلادی، سال نجات از پاندمی مرگبار کرونا باشد، سال گسترش مبارزه  برای جامعه ای مبتنی بر آزادی های بی قید وشرط سیاسی و یک سان برای همگان،  دمکراسی، برابر حقوقی زنان با مردان، تامین حقوق همه اقلیت های ملی ، مذهبی ، فرهنگی، جنسی و توسعه مبتنی بر حفاظت از محیط زیست در جامعه ای رها از بهره کشی انسان از انسان باشد.

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، دمکراسی و سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

سه-شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ برابر با ۲۹ دسامبر ۲۰۲۰

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©