Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
جمعه ۲۵ تير ۱۴۰۰ برابر با  ۱۶ جولای ۲۰۲۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :جمعه ۲۵ تير ۱۴۰۰  برابر با ۱۶ جولای ۲۰۲۱
اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

در محکومیت سیاست تروریستی رژیم جمهوری اسلامی

 

آزادی مخالفت و مبارزه حق همه مخالفان است!

 

پلیس فدرال آمریکا از تلاش یک تیم چهارنفره اعزامی جمهوری اسلامی برای آدم ربائی در خاک آمریکا خبر داده است. خبر ها حاکی از آن است که این تیم با برنامه ریزی دقیق، قصد داشتند مسیح علی نژاد از فعالان مخالف رژیم را ربوده و به ایران ببرند و به همان سرنوشتی دچار سازند که بر سر روح الله زم آوردند. سیاست تروریستی و آدم ربائی "سربازان گمنام امام زمان" در خارج از کشور یک بار دیگر به شدت فعال شده تا در آستانه رشد و گسترش جنبش توده ای مردم ایران، فضای ترس و وحشت را در میان فعالان سیاسی و مخالفان رژیم از طیف های گوناگون گسترش دهد. راه اندازی و گسترش مجدد سیاست ترور و آدم ربائی در خارج از کشور در کنار گسترش سرکوب و اعدام فعالان در داخل کشور، بیان ترس و وحشتی است که رژیم اسلامی از رشد و گسترش نارضائی های مردم و حرکت ها و اعتراضات بخش های گوناگون کارگران و زحمتکشان و توده های کارد به استخوان رسیده در شرایط کرونائی دارد.

 

سازمان ما، سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)، تلاش رذیلانه در ربودن مسیح علی نژاد و فشار شدید و خصمانه علیه برادرش  را به شدت محکوم می کند. آزادی مخالفت و مبارزه با سیاست های جمهوری اسلامی حق غیرقابل انکار همه مخالفان بی توجه به اعتقادات و اندیشه ها و سیاست هایشان است. روشن است که دفاع از حق مخالفت همه مخالفان و از جمله مسیح علی نژاد، به معنای تاِیید یا همسوئی با برنامه ها و سیاست های او نیست. روشن است ما نمی توانیم با سیاست های او در حمایت از تحریم های فلج کننده آمریکا علیه مردم ایران یا همسوئی های او با سیاست های  ددمنشانه ترامپ و ترامپیست ها و جنگ طلبان آمریکا و فعالیت های او در نهادها و بنیادهای وابسته به وزارت خارجه یا دیگر نهادهای دولتی آمریکا همدلی داشته باشیم و به شدت نیز با این سیاست ها مخالف هستیم.

 

همزمان شاهد آن هستیم که جریاناتی تحت عنوان «مبارزه با امپریالیسم» و همسوئی با "جبهه مقاومت"،  به آزادی ابراز عقیده و حق مخالفت، گزینشی برخورد کرده ، بر سیاست های سرکوبگرانه و تروریستی جمهوری اسلامی چشم می بندند. نیروهای سیاسی معروف به "مقاومت محور" به خاطر دفاع ایدئولوژیک و سیاسی از رژیم جمهوری اسلامی به عنوان یک حکومت "ضدامپریالیست" در کنار آدم ربایان و تروریست های جمهوری اسلامی قرار می گیرند و از محکوم کردن سیاست های تروریستی جمهوری اسلامی در خارج از کشور طفره می روند. تردیدی نیست که آنها خود به بازوی توجیه گر سیاست های ضدمردمی و تروریستی جمهوری اسلامی تبدیل شده اند.

 

سازمان ما، سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر) ضمن محکوم کردن سیاست های تروریستی و آدم ربایانۀ رژیم اسلامی، بر این باور است که این سیاست نه از سر قدرت بلکه بیان ترس رژیم از مبارزات مردمی است. روشن است که در شرایط ترس و وحشت رژیم، امکان دست یازی به اقدامات سرکوبگرانه بسیار بیشتر و گسترده تر می شود و این باید هشداری به همه فعالان سیاسی باشد که از خوش خیالی و ساده انگاری در بارۀ توان ددمنشانۀ رژیم پرهیز کرده و فعالیت ها و مبارزات خود را بسیار هوشیارانه تر و با ارزیابی های دقیق تری به پیش ببرند. این امر بویژه در زمینه ارتباطات فعالان خارج و داخل کشور از حساسیت و اهمیت بیشتری برخوردار است. حاکمیت وحشت زده، شمشیر را از رو بسته است. فعالان و مبارزان می بایست بسیار هوشیارانه تر عمل کنند و ددمنشی دشمن را دست کم نگیرند.

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، دمکراسی و سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

پنجشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۰ برابر با ۱۵ جولای ۲۰۲۱

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©