Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ برابر با  ۱۲ دسامبر ۲۰۲۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱  برابر با ۱۲ دسامبر ۲۰۲۲
صبح امروز به خانواده ‎#مجیدرضا_رهنورد زنگ زدند، گفتن بهشت‌ رضا قطعه ۶۶، محمد رضا را اعدام کردیم و خودمان هم او را دفن کردیم

 

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

اعدام جوانان شجاع،

حاکمیت را از خشم مردم نجات نخواهد داد!

 

صبح امروز دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱، ماموران حکومتی به خانواده  مجیدرضا رهنورد زنگ زده و گفته اند؛ مجید رضا را اعدام کردیم و خودمان او را در قطعه ۶۶، "بهشت‌ رضا" دفن کردیم. خبرگزاری قوه قضائیه هم اعلام کرده مجید رضا رهنورد در ملاعام (منظور جمع بسیجیان و جنایتکاران امنیتی) به دار آویخته شد.

 

اعدام جنایتکارانۀ مجیدرضا رهنورد، چهار روز پس از اعدام ددمنشانه محسن شکاری، نشان دهنده شقاوت و درنده خوئی حاکمیت اسلامی است که راهی برای نجات خود از خشم فوران کرده مردم ندارد. هدف این اعدام های ضدبشری، در گام نخست قوت قلب دادن به نیروهای سرکوب و حمایت همه جانبه از آن هاست. سرعت ریزش در میان نیروهای سرکوب، پس از دستگیری فرمانده انتظامی انزلی و برکناری فرمانده انتظامی زاهدان، آنچنان بوده است که سازماندهی و تعجیل در اعدام های  وحشیانه را برای رژیم محاصره شده توسط مردم، ضروری ساخته است.

 

اعدام های جنایتکارانه، از دیگر سو با هدف ایجاد رعب و وحشت در میان مردم صورت می گیرد.  اجرای احکام غیرانسانی اعدام، علیرغم اعتراضات گسترده مردم، هنرمندان و نویسندگان، فعالان صنفی و مدنی، زندانیان سیاسی، حتی برخی از دین باوران و سران جریان اصلاح طلب، افکار عمومی جهانی و اعتراضات دولت های بسیاری از کشورها، بدان معناست که حاکمیت راه دیگری برای مهار جنبش مردمی در پیش روی خود نمی بیند.

 

این سیاست ددمنشانه، بیانگر بن بست تمام عیار حاکمیت اسلامی است. این اقدامات غیرانسانی، نه خشم عمومی را کاهش خواهد داد، نه از دامنۀ اعتراضات که ناشی از بحران های چندلایه و عمیق اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است، خواهد کاست، و نه حتی می تواند سرعت ریزش در میان نیروهای سرکوب حکومتی را کاهش دهد.

 

سازمان ما، ضمن تسلیت به خانواده های مجیدرضا رهنورد و محسن شکاری و همۀ شهدای جنبش انقلابی مردم، بر این باور است که این خون ها، بر خشم مقدس مردم خواهد افزود؛ ملت کارد به استخوان رسیده، پاسخ جنایات حاکمیت را در فریادهای اعتراض شبانه، در اعتراضات خیابانی، در اعتصابات و اعتراضات محیط های زیست و کار و دیگر اشکال اعتراضی و در همبستگی با خانواده های شهدا و زندانیان سیاسی خواهد داد. اعدام های جنایتکارانه، حاکمیت اسلامی را از سرنگونی نجات نخواهد داد. بی جهت نیست که جوانان فریاد می زنند:

 

هر یک نفر کشته شه، هزار نفر پشته شه!

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، دمکراسی و سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ برابر با  ۱۲ دسامبر ۲۰۲۲

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©