Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ برابر با  ۱۸ مارس ۲۰۲۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰  برابر با ۱۸ مارس ۲۰۲۲
پیام نوروزی هیئت اجرائی سازمان سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

پیام نوروزی

 هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

گره خوردگی رستاخیز طبیعت با رستاخیز مردمان مان خجسته باد !

 

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد

عالم پیر دگر باره جوان خواهد شد

 

بهار از راه رسیده و فصل شکفتن آغاز شده؛ زمین نفس می کشد، سبزه ها می رویند  و شکوفه ها می شکوفند. جویباران بهاری جاری و مرغان خوش الحان نغمه خوان، و ترنم طرب انگیزشان با نسیم دل نشین بهاری از هر سو به گوش می‌رسد. این همه تجلی زندگی و طراوات و نو زائی طبیعت در پی زمستانی سخت با سرمائی استخوان سوز و جانفرسا از راه رسیده است. آری، بهار دلنشین فرا رسیده که بگوید هیچ زمستانی ماندنی نیست.

 

اما زمهریر زمستان حکومت اسلامی هنوز جان سخت است و بر کشور عزیز مصیبت زده مان سیطره  دارد. در کشوری که طبیعت با دست و دلبازی استثنائی منابع بی نظیری در اختیارش گذاشته، فقر بیداد می کند و غارتگران زندگی های افسانه ای ساخته اند. حاشیه نشینی در حال گسترش است و ویلاهای مجلل چپاولگران بر کف رودخانه ها، در میان جنگل ها و در دامنه کوه ها سر به فلک کشیده اند.  در سالی که به پایانش رسیده ایم، ده‌ها هزار نفر قربانی همدستی حاکمان شب پرست با ویروس منحوس کرونا شده اند و صدها هزار نفر آسیب دیده اند، صدها زندانی سیاسی و عقیدتی سال گذشته را در زندان سپری کرده اند، ده ها نفر به چوبه دار آویخته شده اند، با مرگ خاموش، جان بکتاش آبتین ها را گرفته اند، ده‌ها کولبر و سوختبر کشته شده اند، سرکوب و بازداشت ها ادامه یافته است. اما با این وجود، زندگی و مبارزه و مقاومت جریان داشته و دارد. به خصوص جنبش شکوهمند فرهنگیان؛ پیکارگران فهیمی که « با قلم، تباهی دهر را به چشم جهانیان پدیدار» کرده اند،  با میدان داری و پیشگامی غرورانگیز زنان امید آفریده اند؛ در عین حال شاهد همبستگی جنبش‌های اجتماعی، خودسازمانیابی بخش‌های مختلف جنبش کارگری و مطالبه گری برای زندگی فراخور شآن و کرامت انسانی بوده ایم. آری، با وجود سرمای جانسوز و ظلمت استبداد فقاهتی و با وجود سختی‌ها و مشقت های بی شمار زندگی پر رنج مردم، بذر امید در دل ها جوانه زده و باور به پایان زمستان، تردید ناپدیر شده است. امسال، ایام نوروز نه تنها با عطر جوانۀ  گلها فرا رسیده، بلکه همچنین جوانه های امید در قالب جنبش‌های اجتماعی نیز بر شاخسار تحولات اجتماعی روییده اند.

 

گره خوردگی رستاخیز طبیعت با رستاخیز مردمان ما علیه تاریک اندیشان، نشان از مقاومت انسان هائی می دهد که در ستایش جوانه و سبزه و گل، از شور زندگی دفاع می کنند؛ حرمت انسانی، آزادی و آزادگی را می ستایند؛ از جوانه های امید زندگی بخش دفاع می کنند. بدین سان جشن نوروز؛ بیان پیکار بی امان نیروهای روشنایی، آزادی و زندگی در برابر ظلمت پرستان، ستایش گران غم، ستمگران بیرحم و مرگ گستران بیشرم است و پاس داشتِ امید به پیروزی مردمان بر نامردمان .

 

سازمان ما، سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)، نوروز را که نماد تحول و دگرگونی است به همۀ  آنهائی که آن را گرامی می‌دارند (فارغ از مرزها و نژادها) شادباش می‌گوید. در اين نوروز، تجديد پيمان كنيم و آرزومندانه تر، قوی تر و استوارتر به آينده بيانديشيم. امید که سال جدید سال به ثمر نشستن تلاش‌های انسانی برای بنای جهانی بهتر باشد که در آن هیچ بودگان هر چیز گردند.

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، دمکراسی و  سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ برابر با  ۱۸ مارس ۲۰۲۲

 

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©