Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ برابر با  ۰۷ ژوئن ۲۰۱۷
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶  برابر با ۰۷ ژوئن ۲۰۱۷
اطلاعیه کانون صنفی معلمان

اطلاعیه کانون صنفی معلمان

در رابطه با آخرین وضعیت اسماعیل عبدی

 

به نام خداوند جان و خرد

به اطلاع عموم همکاران و تمامی کسانی که طی 37 روز گذشته به انحاء مختلف ضمن حمایت ،  پیگیر مسأله ی اعتصاب غذای آقای اسماعیل عبدی بوده اند می رساند: در تاریخ 96/3/16هیأتی متشکل از مادر جناب عبدی، وکیل ایشان و دو تن از اعضای هیأت مدیره کانون تهران به نمایندگی از اسماعیل عبدی با حضور در دادستانی، گفتگوی مفصلی با جناب حاجی مرادی(دادیار ناظر بر زندان) انجام دادند که مشروح این گفتگو به جناب عبدی منتقل گردید.

از آن جا که تلقی هیأت مدیره ی کانون، جناب عبدی و خانواده گرامی ایشان از گزارش هیأت مذکور به پشتوانه اعلام نظر داديار محترم ناظر زندان، مثبت بوده است، مقرر شد اسماعیل عبدی به درخواست کانون صنفی معلمان  و خانواده ، به اعتصاب غذای خود خاتمه دهد.

ما ضمن ابراز امیدواری به پای بند بودن مسئولان دادستانی به تعهدات، حق پیگیری خواسته های عبدی را برای او و جامعه ی معلمان  کشور محفوظ می دانیم و در انتظار انتشار اخبار مثبت از جانب مسئولان ذیربط ،  طی چند روز آینده می باشیم.

سه-شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ برابر با ۰۶ ژوئن ۲۰۱۷

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©