Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با  ۲۸ مارس ۲۰۲۴
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳  برابر با ۲۸ مارس ۲۰۲۴

درباره‌ی ادعاهای یک هوادار پیشین سازمان وحدت کمونیستی

 

آقای حسن اعتمادی، یکی از هواداران پیشین سازمان وحدت کمونیستی، چندی است در نوشته‌ها و گفت‌وگوهای مختلف در شبکه‌های اجتماعی ادعاهایی غیرواقعی را درباره‌ی بعضی رویدادها و نیز نقش و موقعیت خود در سازمان و کمیته‌ی خارج از کشور سازمان مطرح می‌کند.

برای اطلاع نیروهای چپ و جریان‌های مترقی دیگر اعلام می‌کنیم که او پیش از انقلاب مدتی در انجمن دانشجویان وابسته به کنفدراسیون در سوئد حضور داشت و پس از انقلاب تا اواسط دهه‌ی ۱۳۶۰ خورشیدی در ایران در هسته‌های هواداری سازمان فعالیت می‌کرد؛ و پس از خروج از ایران در سوئد هم به‌عنوان هوادار به فعالیت ادامه داد.

چندی پس از توقف فعالیت‌های سازمان وحدت کمونیستی در پی ضربه‌های گسترده‌ی سال ۱۳۶۹ و انحلال کمیته‌ی خارج از کشور سازمان، وی با جریان‌های پادشاهی‌خواه پیوند یافت که در پی آن رفقای دیگر ارتباط خود را با او قطع کردند.

آقای اعتمادی، ضمن برخورداری از حقوق برابر با هواداران دیگر سازمان، برخلاف ادعاها، هیچ‌گاه عضو سازمان وحدت کمونیستی و کمیته‌ی خارج از کشور سازمان نبود و در موقعیت تصمیم‌گیری برای سازمان و کمیته‌ی خارج از کشور سازمان، و ادامه یا توقف فعالیت آن‌ها، قرار نداشت.

 

وب‌گاه آرشیو سازمان وحدت کمونیستی

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ (۶ مارس ۲۰۲۴)

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©