Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ برابر با  ۲۷ جولای ۲۰۱۳
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲  برابر با ۲۷ جولای ۲۰۱۳
30امین سالگرد تشکیل حزب کمونیست ایران گرامی باد

30امین سالگرد تشکیل حزب کمونیست ایران گرامی باد!

تشکیل حزب کمونیست ایران در 11 شهریور 1362 گامی تاریخی در پاسخ به یک ضرورت سیاسی در شرایط حساس جامعه‌ ایران بود. این گام مهم از این حکم مارکسیستی نشات می گرفت که طبقه‌ کارگر تنها در پرتو یک مبارزه‌ متشکل و سازمانیافته‌ و متکی به افق وچشم­انداز کمونیستی قادر خواهد بود که خود را از چنگال بربریت نظام سرمایه‌داری رها سازد. تاسیس حزب کمونیست ایران که در آن مقطع طیف گسترده‌ای از کارگران مبارز و انقلابیون کمونیست را در خود سازمان داد و در شرایطی که انقلاب آزادیخواهانه‌ مردم مبارز ایران زیر ضربات حکومت ضدانقلاب اسلامی آخرین نفسهای خود را می کشید، یکی از رویدادهای مهم در حیات سیاسی جنبش چپ و کمونیستی ایران محسوب می شود.

در حیات سیاسی حزب کمونسیت ایران در این دوره‌ 30 ساله، علیرغم انشعابات و افت و خیز فراوان،‌ به جز دفاع از منافع عمومی طبقه‌ کارگر و خدمت به‌ آرمانهای انسانی و سوسیالیستی چیز دیگری ثبت نخواهد شد و در شرایط فعلی نیز حزب کمونیست ایران بنا به سابقه درخشان تاریخی و پایبندی­اش به دفاع از منافع کارگران، بنا به پیوندهای عمیقی که با کارگران و مردم زحمتکش و ستمدیده کردستان دارد، بنا به اعتبار و نفوذی که که در میان محافل کارگری و نیروهای جنبش چپ و کمونیستی ایران پیدا کرده‌ است، بنا به برنامه‌، استراتژی و چه باید کردهای روشنی که دارد از پتانسیل قوی برای تبدیل شدن به ظرف سازمانیابی و فعالیت رهبران و پیشروان جنبش کارگری ایران برخوردار است.

حزب کمونیست ایران با نشان دادن صحت و درستی استراتژی سیاسی و تاکتیک­هایش در جریان تجربه­ی عملی، با سازماندهی کارگران و انقلابیون کمونیست در سازمانهای حزبی و در تشکلهای توده‌ای، با پیگیری تلاش برای ایجاد قطب سیاسی و نیرومند چپ و با افشای پیگیر ماهیت واقعی استراتژی و سیاستهای اپوزیسیون بورژوایی و قدرتهای امپریالیستی، برای هدایت عرصه‌های مختلف مبارزه‌ کارگران و سایر جنبشهای پیشرو و برای آماده‌ کردن و بسیج نیروی طبقه‌ کارگرجهت پرپایی انقلاب کارگری و بدست گرفت قدرت سیاسی محکم و استوار روبه‌­جلو گام برخواهد داشت.

در سالروز تاسیس حزب کمونیست ایران یاد هزاران مبارز انقلابی و کمونیست را گرامی خواهیم داشت که در سنگرهای مختلف مبارزۀ طبقاتی و در صفوف حزب کمونیست ایران در برابر جوخه آتش دژخیمان جمهوری اسلامی و در سنگرهای رزم مسلحانه‌ در صفوف پیشمرگان کومه‌له در راه آرمانهای کمونیستی و رهایی طبقه‌ کارگر جان خود را فدا کردند.

در گرامی­داشت 30امین سالگرد تشکیل حزب کمونیست ایران مراسمی سیاسی و هنری در شهر استکهلم برگزار می شود. ما همه‌ شما مردم آزادیخواه، مدافعان سوسیالیسم و طبقه‌ کارگر را به شرکت در این مراسم دعوت می نمائیم.  اطلاعات مربوط به مراسم به شرح زیر است:

مراسم شامل سخنرانی، پیام سازمانهای سیاسی، شعرخوانی و نمایش فیلم و اسلاید و همچنین برنامه‌ هنری

زمان:                 شنبه 24 اوت 2013      ساعت  17

Hallunda Folketshus-مکان:                                                                   

T-banna 13 mot Norsborg

Adress: Borgvägen 1, 145 69 Norsborg, Stockholm

شماره‌ تلفن جهت اطلاعات بیشتر 0737771027  و 0704612121

کمیته‌ برگزاری مراسم سالگرد حزب کمونیست ایران- استکهلم

www.cpiran.org       www.komalah.org

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©