Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ برابر با  ۰۷ فوريه ۲۰۱۳
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱  برابر با ۰۷ فوريه ۲۰۱۳
با یاد و نام برادرمان ، علی اکبر شالگونی

با یاد و نام برادرمان ، علی اکبر شالگونی

 

با سلام و سپاس از تمام عزیزانی که که در مراسم خاک سپاری و در مراسم بزرگداشت برادرمان شرکت کردند و همچنین آن عزیزانی که نتوانستند حضور یابند. و با پوزش از این که نتوانستیم در جمع همگی تان از شماها تشکر کنیم. هر لحظه که خواستیم به طرف میکروفون قدم برداریم ، بغض امان مان نداد.

یاران ، شماها با حضور خود که از مسافت های دور و نزدیک خود را به مراسم برادرمان رسانده بودید ، ما و خانواده را خوشحال کردید و ما به خود بالیدیم که اکبرمان چه دوستان صدیق و با وفایی دارد که همگی در بزرگداشت رفیقی حضور به هم می رسانند که در مقابله با ظلم به انسان ها و زورگویی به طبقه زحمتکش و در وفاداری به سازمان خودش تا آخرین ایستگاه ایستاد و ورقی دیگر بر کتاب قطور مقاومت و ایستادگی در زندان های استبداد ، از شاه تا شیخ ، افزود. ما در چهره تمام شما عزیزان ، استقامت و ایستادگی و تسلیم ناپذیری در راه آرمان های انسانی را دیدیم.

رفقا ، ما با برادرمان یک دنیا خاطره داریم ، از کودکی تا جوانی ، از زندان تا فرار از چنگ رژیم ، از بیمارستان تا ... و روز اول فوریه ۲۰۱۳ هم خاطره ای شد که همیشه سر مزار برادرمان از شما نازنینان برایش تعریف خواهیم کرد.

"جا مانده است ، چیزی ، جایی

که هیچ گاه دیگر ، هیچ چیز

جای اش را پر نخواهد کرد!"

سپاسگزار همه شما خوبان - شهناز و توفیق شالگونی

۶ فوریه ۲۰۱۳

 

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©