Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۷ برابر با  ۲۶ مارس ۲۰۱۸
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۷  برابر با ۲۶ مارس ۲۰۱۸
پیام تشکر

 

پیام تشکر

محسن عمرانی

بعد از آزادی

 

 

ﺍﯼ ﺷﺎﺩﯼ ﺁﺯﺍﺩﯼ

ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﺎﺯ آﯾﯽ

ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺩﻝ ﻏﻢ ﭘﺮﻭﺭﺩ

ﻣﻦ ﺑﺎ ﺗﻮ ﭼﻪ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩ ؟

 

روزهای سخت بعد از دستگیری و حضور بدون وکیل در دادگاه بدوی ،کابوسی بود که فکر می کردم هیچگاه مرا رها نخواهد کرد.تا اینکه اندک زمانی قبل از دادگاه تجدید نظر سه مرد بزرگ،آقایان حسین تاج و امیر رئیسیان و عادل مقدس را در کنار خود دیدم.با وکالت این بزرگواران حکم ناعادلانه و سنگین 5سال حبس من به یک سال کاهش یافت.

 

اندک زمانی بعد از شروع اجرای حکم ، سیل حمایت های دوستان و همکاران از سراسر ایران ،به من قدرت صد چندان جهت تحمل حبس داد و مرا به این باور رساند که تنها نیستم.

 

فعالان کارگری، اجتماعی و بویژه فعالان صنفی معلمان با پیامها و حضور خود در کنار من و خانواده ام مرا به یقین رساندند که بیست سال تلاش و فعالیت من بی نتیجه نبوده است.

لذا بر خود لازم میدانم از تمامی شما بزرگواران صادقانه تشکر نمایم. این آزادی متعلق به شماست، بر شما مبارک باد.  در این بین من کمترین سهم را داشته ام .

 

با امید به اینکه در کنار هم بتوانیم با استفاده از تمامی ظرفیت های قانونی به اهداف خود که همانا برقرای آزادی و عدالت اجتماعی است دست پیدا کنیم.

 

همه نیک می دانیم تنها راه تحقق این اهداف بلند ، داشتن تشکل های صنفی مستقل ، مبارزه مستمر ، آگاهی و آموزش و استفاده از تجربیات دیگر فعالین صنفی و کارگری ایران و جهان می باشد.

 

به امید ساختن فردایی بهتر

محسن عمرانی معلم بوشهری

 

1397/01/03

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©