Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
يكشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ برابر با  ۲۸ آوريل ۲۰۱۹
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :يكشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸  برابر با ۲۸ آوريل ۲۰۱۹
اکنون در آستانه‌ی اول ماه مه، روز جهانی کارگر، وضعیت معیشت تمام فرودستان سراشیبی تندی را پشت سر می‌گذارد

در روز جهانی کارگر

«فرزند کارگرانیم،کنارشان می‌مانیم»

 

اکنون در آستانه‌ی اول ماه مه، روز جهانی کارگر، وضعیت معیشت تمام فرودستان سراشیبی تندی را پشت سر می‌گذارد. زندگی‌های ما اگر از طوفان و سیل و زلزله‌ی بی‌کفایتی حاکمان جان سالم به در برد، صرف جان کندن برای زنده ماندن می‌شود. پدران و مادرانمان عمدتا با قراردادهای موقت، با حقوق ناچیز و زیر خط فقر یا بازنشستگانی هستند که صندوقشان به چپاول رفته و افق پیش روی خودمان نیز بیکاری یا بیگاری است.

 

در روز جهانی کارگر، ما دانشجویان در  همبستگی با کارگران، معلمان، پرستاران، بازنشستگان، بیکاران، مزدبگیران و سایر گروه‌های تحت ستم، در ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ برای بزرگداشت روز تاریخی کارگر و نیز رساندن صدای اعتراض خود به گرانی، تورم، شرایط بغرنج اقتصادی، روند افسارگسیخته خصوصی‌سازی در همه ساحتها، افزایش مضحک هزینه‌های تحصیل و تبعیض‌های جنسیتی و قومی، در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی گرد هم می‌آییم و با تشکل‌های مستقل کارگری همراه خواهیم شد.

 

در این راستا رفیقانه از تمام دانشجویان دانشگاه‌های کشور دعوت میکنیم تا با حضور خود بار دیگر اعلام کنیم: «فرزند کارگرانیم،کنارشان می‌مانیم» و فریاد اعتراضمان علیه ستم‌ورزی بر فرودستان را سر دهیم.

 

بخشی از دانشجویان سراسر کشور

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©