Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷ برابر با  ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷  برابر با ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
رضا شهابی در ۱۵ اسفند محاکمه میشود

 

رضا شهابی در ۱۵ اسفند محاکمه میشود

 

بر اساس خبری که به تایید یکی از اعضای خانواده ی رضا شهابی رسیده است ، مطابق اعلام شعبه ی ۱۵ دادگاه انقلاب، قرار است رضا در روز ۱۵ اسفند ماه ۸۹ در این شعبه محاکمه شود.

رضا شهابی کارگر زندانی در بند ۲۰۹ مربوط به وزارت اطلاعات محبوس است و این در حالی است که در مهرماه برای او وثیقه ی ۶۰ میلیون تومانی تودیع شده اما مقامات امنیتی و قضایی از آزاد کردن وی امتناع کرده اند.

شهابی کارگر و عضو هیات مدیره ی سندیکای کارگران شرکت واحد، حدود ۹ ماه پیش در حالی که در دوران بیماری به سر میبرد از محل کارش ربوده شد و تا کنون هیچ دلیلی برای ادامه ی بازداشت وی به خانواده اش اعلام نشده است.

رضا شهابی در اعتراض به این وضعیت دست به اعتصاب غذای دو هفته ای زده بود تا نهایتا پرونده ی وی به جریان افتاد اما در آخرین جلسه ی دادگاهی ِ وی ، به دلیل ایجاد جو متشنج توسط عوامل قضایی ، وکیل مدافع وی نتوانست حتا با موکل خود صحبت کند.و قرار شد که پس از انجام این کار و ملاقات وکیل مدافع ( آقای شفیعی ) با موکلش ، در مهلت دیگری رضا را در شعبه ی ۱۵ محاکمه کنند.

خانواده ی شهابی و همچنان بسیاری از کارگران با نگرانی و بی صبری منتظرند تا در روز ۱۵ اسفندماه و پس از انجام محاکمه و دفاع وکیل مدافع ، رضا تبرئه و آزاد شود.

 

خبر شماره ۹ – هشتم اسفندماه ۸۹

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©