Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ برابر با  ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۹
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸  برابر با ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۹
اطلاعیه نهاد های همبستگی

اطلاعیه نهاد های همبستگی

حمله دد منشانه به کارگران هپکو،

 حمله به کل طبقه مان است!

در سراسر جهان سکوت نخواهیم کرد!

 

بار دیگر شاهد یورش دژخیمان رژیم سرمایه داری اسلامی علیه کارگران هپکو که برای چندین باردرراستای مطالبات بی پاسخ مانده خویش با مقاومت  وصف ناپذیربه خیابان آمدند، با تهاجم قوای سرکوب حاکمیت مدعی کارگر پناهی ،روبرو شدند.   

کارگران هپکو به دنبال تمام شدن فرصت ده روزه ای که به کارگزاران رژیم داده بودند، بار دیگر دست به اعتراض زدند و خواستار تعیین تکلیف مطالبات و خواسته های خود شدند.

کارگران هپکو جسورانه در ادامه اعتراضات خود مسیر راه آهن را مسدود کردند، نیروهای گارد ویژه افسارگسیخته به کارگران حمله کرده و آنها را به شدت مورد ضرب وشتم قراردادند و تعدادی از کارگران را دستگیر کردند. بیش از ۳۰ تن از کارگران دستگیر و بیش از ۱۵ تن مجروح و تعدادی به بیمارستان منتقل شدند. این کنش و واکنش حاکمیت ضد کارگر، نشان از ایستادگی و مقاومتی دارد که در پیوند با پایداری کارگران هپکو و آذر آب بعد از سرکوب خشن اول ماه مه امسال ، دیگر باره در میدان مرکزی شهر اراک با بازشدن سفره خالی کارگران دهن گشود!

رژیم گندیده سرمایه داری اسلامی در این سالهای حکومت ننگینش از هیچ خشونت و وحشیگری علیه کارگران، زحمتکشان و نیروهای مترقی اجتماعی کوتاهی ننموده و به گمان باطلش سرکوب، تهدید، زندان، شکنجه، شلاق ، تبعید و احکام ارتجاعی و ... میتواند، اعتراض، تحصن و مبارزه را جلوگیری کند. اما هر روز پیشروی اعتراضات، رساتر شدن مطالبات، قوی تر شدن حمایت و همبستگی در جامعه را در مقابل خود می بیند و سستی و شکستن نظام استثمارگر، ظلم، ستم و تبعیض را بیشتر و بیشتر لمس می کند.

امروز همچون دیروز آنچنان وحشت و ترس دستگاه دزد و اختلاسگر اسلامی را فراگرفته است که خود را به در و دیوار می کوبد، به آب و اتش می زند، تا بتواند زمان بیشتری برای حیات ننگینش بخرد.  سیر واقعی اوضاع کنونی  خبر از به ته خط رسیدن این جانیان ضد کارگر و زحمتکش را نومید می دهد.

وحشیگری دژخیمان افسارگسیخته سرمایه داری اسلامی علیه کارگران هپکو بی جواب نخواهد ماند، دیر نیست که توازن قوا با متشکل شدن هر چه بیشتر کارگران، زحمتکشان و مردم، با همبستگی و حمایت مبارزاتیشان، با بدست گرفتن سرنوشت خود بساط این جانیان را برچیند.

ضربه به یک عضو طبقه مان، ضربه به همه ماست!

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در ایران ـ خارج کشور

http://nahadha.blogspot.com/

https://t.me/nahadhayehambastegi

۱۶ سپتامبر ۲۰۱۹

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©