Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷ برابر با  ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷  برابر با ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
پیام تبریک علی نجاتی برای سال جدید

پیام تبریک علی نجاتی برای سال جدید

 

کارگران و مردم عزیز !

  

 

با درود و شادباش ، آغاز سال 1390 خورشیدی را به تمام شما کارگران و مردم عزیز در هر جای جهان که هستید تبریک میگویم.با پایان گرفتن زمستان و به اتمام رسیدن سال 89 به استقبال نوروز می رویم، یعنی آغاز شکفته شدن شکوفه های بهاری.امیدوارم که در این سال دیگر همچون سال های قبل شاهد اخراج و زندانی شدن کارگران - این ثروت آفرینان بی ثروت - نباشیم، کارگرانی که فقط به خاطر دفاع از یکی از خواسته ای خود یعنی خواسته ها و مطالبات صنفی خویش و دیگر هم طبقه ای هایشان محکوم به اخراج و زندان های طولانی مدت شده اند.

امیدوارم که با آغاز سال 90 دیگر شاهد بیکار شدن کارگران و عقب افتادن دستمزد های آنان نباشیم؛ اگر چه کارگران به خوبی میدانند که ما حتا در صورت دریافت دستمزد ، همیشه با مشکلات عدیده ی معیشتی روبرو هستیم.چرا که این دستمزدها به هیچ عنوان کفاف هزینه های بالا و کمر شکن زندگی را نمی دهد.

دوستان کارگر ! میخواهم در این روزهای پایانی سال از طرف خودم و دیگر دوستان و همکارانم در نیشکر هفت تپه ضمن ابراز تاسف و تسلیت به خانواده های کارگران جانباخته در ایران خودرو و کارگران معدن در استان کرمان سال جدید را به آنان نیز تبریک گفته و برای خانواده های این کارگران شریف و جانباخته سالی با موفقیت و سرسلامتی را آرزو کنم.یادشان همیشه گرامی باد.

امیدوارم در سال جدید دیگر شاهد اینگونه حوادث دلخراش و تاسف برانگیز برای کارگران نباشیم.

کارگران عزیز! سال نو بر همگی شما کارگران و هم طبقه ای های عزیزم، گرامی باد!

عیدتان مبارک باشد ؛هر روزتان نوروز و نوروزتان پیروز!

علی نجاتی – کارگر اخراجی نیشکر هفت تپه

28 اسفند 1389 – خوزستان - شوش

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©