Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ برابر با  ۰۹ سپتامبر ۲۰۲۰
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹  برابر با ۰۹ سپتامبر ۲۰۲۰
بیانیه کانون صنفی فرهنگیان الیگودرز

بیانیه کانون صنفی فرهنگیان الیگودرز

به مناسبت سال تحصیلی جدید

 (۱۴۰۰ـ ۱۳۹۹)

 

همکاران گرامی، دانش آموزان عزیز و اولیاء محترم

 

سال تحصیلی گذشته با همه محدودیت ها و محرومیت ها با تلاش همکاران گرامی و همت دانش آموزان عزیز  به پایان رسید .

 

اکنون در آستانه سال جدید تحصیلی هستیم در حالی که بیماری کرونا ادامه دارد و هیچگونه روش تشخیصی و درمانی موثر  نیز برای آن وجود ندارد . و تنها راه پیشگیری  از گسترش آن عدم حضور در اجتماعات است .

 

لذا جهت حفظ سلامت همکاران ، دا نش آموزان و خانواده های ان ها ، خواسته های خود را به شرح ذیل اعلام می داریم .

 

۱ـ با توجه به ویژگی های فرهنگی استان #لرستان هنوز هم شاهد برگزاری دور همی  ها  ، مهمانی های جمعی ، مراسم عروسی و ترحیم می باشیم و هر گونه بازگشایی حضوری مدارس هم مکمل این روند بوده و سلامت مردم را به مخاطره می اندازد .

لذا از مدیر کل محترم آ پ لرستان و مسئولان منطقه ای در خواست می کنیم از هر گونه تصمیم نسبت به آموزش حضوری در طول سال تحصیلی خود داری نمایند و آموزش صرفا از طریق مجازی صورت گیرد .

 

 ۲ـ با توجه به تصمیم وزارت بر آغاز سال تحصیلی از پانزدهم شهریور لازم است پانزده روزی که به سال تحصیلی اضافه شده برای معلمان اضافه تدریس پرداخت شود .

 

۳ـ انتظار داریم امکانات لازم جهت آموزش مجازی در اختیار معلمان و دانش آموزان قرار گرفته و در مناطق محروم و روستایی که دانش آموزان قادر به تهیه لب تاب نیستند این وسیله به صورت رایگان در اختیار آن ها قرار گیرد .

 

۴ـ بعد از گسترش کرونا شاهد آن هستیم که جمعی از فعالان صنفی هنوز هم دربند هستند .لذا یاد اوری می کنیم مهمترین درخواست فرهنگیان  آزادی معلمان زندانی است  و  اعلام می کنیم  هر تهدیدی که  سلامت آن ها را به مخاطره اندازد .مسئولیتش به عهده مسولین ذیربط می باشد

کانون صنفی فرهنگیان الیگودرز

۹۹/۶/۱۶

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©