Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ برابر با  ۱۶ ژانويه ۲۰۲۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹  برابر با ۱۶ ژانويه ۲۰۲۱
اعلامیه سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

اعلامیه سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

 

احضار جمعی از کارگران هفت تپه به دادسرای شوش

 

اسامی ۲۰ تن از کارگران و فعالین کارگری  نیشکر هفت تپه  که در تاریخ ۲۳ دی‌ماه ۱۳۹۹،  پیامکی مبنی بر ارجاع پرونده آنها به (شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شوش) ارسال شده بود به پیوست می باشد.

 

عنوان اتهام  " اخلال در نظم و آسایش عمومی" اعلام شده است که معنی و مفهوم آن این است که هر گونه دفاع از  خواهی و حق طلبی در راستای کسب مطالبات  پایمال شده توسط   کارفرمایان و صاحبان قدرت، یعنی " اخلال در نظم و آسایش عمومی " این است قانون و مناسبات نظام سرمایه داری، آنها انتظار دارند تمام بی حقوقی ها را بر علیه ما را داشته باشند،  ما را استثمار کنند، فقر و نداری را به ما تحمیل کنند و هزار مصيبت دیگر، اما در عوض ما کارگران شاکر و چاکر آنها باشیم، این است منطق نظام  کثیف، سود پرست و استثمار گر سرمایه داری!

 

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه ضمن  حمایت از کارگران مبارز  و حق طلب، هرگونه پرونده سازی برای کارگران شریف و زحمت کش را محکوم کرده وخواهان پایان دادن این روند نخ نما و ضد  کارگری می باشد.

 

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

۲۷ دی ماه ۱۳۹۹

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©